24h購物| | PChome| 登入
2006-08-14 14:28:22| 人氣23| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

2006年8月14日 (澳門版)

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日係森傑已去ny的第一天, 甘早上8點到9點時佢就打左來報平安了, 甘我就講下我昨日點過啦, 其實送完你走之後, 我就逛左一下機場, 之後就迷路, 我以為係落車果度可以上返車, 原來要下一層, 果度都花了我15分鐘吧, 之後我就終於坐店去九龍, 都等到k5車, 我一直以為係k1, 好在問下人, 先無坐錯lor, haha, 跟住原來出機場快線應該會比一張紙, 但係我果時8點, 果度無人, 所以就很害怕佢吾比我坐k5, 後來佢見我應該無講大話, 所以就算了, 比我坐的, 我覺得坐機場快線時候很慢, 好耐都未到, 你不在的時候好似時間並沒有行走一樣, 坐咩都覺得好耐, 同埋果個k5好耐先開車, 好在我地坐的士去, 吾係都吾知要等幾耐先有, 我返到去都差吾多8點半lu, 跟住就訓係床到, 累累的, 沒有多想, 就訓著了, 果然係一隻豬, hoho, 之後就唸住訓到10點就check out啦, 但係因為太累, 10點morning call時, 我都轉到10點15分, 跟住最後就10點30分先起身的, 就住就CHECK OUT啦, 點知果個人就同我講國語的, 嗚嗚~~, 我太像內地人吧, 其實果度CHECK OUT 要好耐, 又好在你無CHECK完OUT先走囉, 因為都要等成20分鐘囉, 甘我當然去搵家姐, 就遲到了, 算啦, 佢都無話我, 之後就去了行街, 但一直都無咩笑容, 唉....之後仲見到劉德華TIM, 我同家姐簡稱佢做蕉, 因為佢穿了一件勁黃既衫, 仲有佢係度唱神X俠女果首歌, D FANS跟住佢唱, 我就起雞皮, 真係, OHOH幾難頂, 之後就返去LU, 返到去發現表姐果女欣欣來了, 我地都歡迎佢來既 本來, 但係後來佢係度弄來弄去我地D野, 又一直係度吵吵吵, 我地都無得訓, 甘我就有點不喜歡了, 唉....我就係甘樣用完了一天LU, 呀,我仲買左一對鞋, 家姐都係, 仲有我地係買同一對, 不過都算平啦, 3百幾元對, HEHE....有成2吋半高架, 穿去返工的, ^V^ 今晚會溫完習先返去, 努力呀, 一齊加油吧

台長: evachao
人氣(23) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文