24h購物| | PChome| 登入
2002-09-05 21:48:37| 人氣18| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

O ' CAMP (中)

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

第二日, 我好賴床, 唔肯起身, 點知要嘟嘟陪我同另外兩個O 女去食早餐, 之後我再訓........唔得呀!! 真係好累la, 抖左一陣之後, 我地就要準備好~~水戰!! 點玩就其實冇咩特別, 都係誓要各位o 仔o女濕晒身即,
hee~d helper 都好成功, 我地個個d 衫都係整到出水ga!! 勁呀~~

不過唔記得提既係, 我地一直o係到玩遊戲都係有計分ga, 第一日分數平平la, 唔係最差, 當然都唔係最好! 好似第三到la! ( 其實都幾叻ga la!!) 水戰之後, 我地上左房沖涼, 搞惦之後, 大家返晒基地~~我地房3C!! 我地繼續去傾我地既天才表演, 我地最後決定做廣告好似宣傳易咁, 做幾個廣告, 去好hard sale我地既最佳leader~ 嘟嘟! 因為這個節目, 我地多左好多金句!! 最經典既就係首歌la!!

" 為嘟嘟高歌一番, 嘟嘟永遠岩, 照顧我三餐, 擔心通頂多左幾晚, 高見真係高幾班, 因你效率高, 收檔唔會晏, 嘟嘟係我既典範, 永遠岩! 要我做唔停, 唔想我懶散, team 3 拎分我有兩句稱讚, 你每句話, 我都記低, 唔怕煩!!"

" 每一隊成功既team 背后都有一個好leader~~ 嘟嘟!"

這一個表演比賽, 我地組得到左冠軍~~ 都係多謝大家咁有諗頭la, 連嘟嘟都話咁都比我地諗酊好勁!!

天才表演之後, 我地就dinner la, 我地既dinner 就係BBQ !! 呀~~唔記得講, 我都組係叫黑虎嘟組! 而我地既口號就係" 嘟組好與壞, 在乎嘟嘟既關懷!!" yeah!! 超正!!

BBQ 之後, 我地有camp fire, 本來真係大家都唔係好想去ga, 大家都覺會悶, 好無聊! 點知去到, 去唱歌, 跳舞, 完全冇悶,冇無聊law!! 就係咁樣玩左幾個中......大家大叫encore 唔肯走 , 超有feel!! 好正!!

第二晚, 我地打牌, 影相, 食消夜, 交換icq 同埋電話, 全程都冇嘟嘟o係到, 我地終於可以自己玩埋一堆, 唔使leader 同我地搞氣氛la!! 到2-3 點, 嘟嘟上泥基地同我地玩魔術!! 就咁玩到4 點幾, 大家都訓晒, 得我同另一個組員o係到傾計傾到6 點..........真係頂唔順...........我訓著左!!! 就係咁完左我地o camp 既第二日!! 好開心, 好好玩既一日!!! ^&^




台長: 水晶
人氣(18) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文