24h購物| | PChome| 登入
2002-05-29 23:58:37| 人氣120| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

天各一方

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

在一個很偶然的情況下,
再次聽到這首經典金曲。

----------------------------------

作曲:Herb Alpert 填詞:俞琤 / 小菲
主唱:曾路得 獨白:俞琤

白:今日你同我天各一方
你有你o既生活
我繼續我o既忙碌
但假如有一日
我o地真係o係路上偶然咁撞到
我o地會點下頭,問候一下
然後已經唔知講咩好
因為你會發現我已經改變
正如我可能唔再認識你
但係咁其實又有咩關係
我袛係知道係呢一剎那
我係想念你

唱:誰令我能情深一片
令我輕柔如水清澈
令我心靈回復恬靜
令我拋棄內心牽掛
重拾往年純潔美夢
讓我心靈重得安慰
讓我安躺月下

白:其實乜o野先至係真實而恆久o既呢
或者我應該就咁保存住呢一份渴望希冀
俾我相信世上有一幸福垂手可得
又永遠係掌握之外
有時激情捉o係手裡面會化為灰燼
反而藏係心底可以歷久常新
貪求思慕只因痴
一切眼淚思憶都係徒然

----------------------------------

『貪求思慕只因痴,
一切眼淚思憶都係徒然。』

這兩句話會否正代表著你和我的縮影?

台長: erica

您可能對以下文章有興趣

人氣(120) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札) | 個人分類: 寫我【生活】 |
此分類下一篇:無愧於神
此分類上一篇:鹿港之行 - 需要

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文