24h購物| | PChome| 登入
2004-01-13 12:32:00| 人氣10| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

無題

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

本來今日都諗住唔寫嫁啦~~ 不過見今日咁早就考完試, 聽日要考o既野又溫好, 加上又好想post張相出o黎, 所以咪寫下囉 (真多藉口^^")
依幅係o係日本既yahoo拍賣網搵到既, 真在太有型了~~~ 所以就忍唔住就post啦
やンパパ我都有睇過(應該話睇緊), 智也係做爸爸的, 智也跟一個女人結o左婚, 個女人就有三個孩子, 他們一交完結婚書, 她就撞車死o左啦~~~智也跟住就下定決去照顧果三個孩子, 可惜果三個又唔肯聽智也講野, 唔睬佢, 重趕智也出屋企tim呀, (太可憐了...)雖然如此,不過智也都冇灰心, 希望用愛心打動他們, 有個人去o黎打劫, 佢重奮不顧身保護唔係佢親生既果三個呀~~~實在太感動啦, 雖然我冇喊, 但係我果陣就諗: 嗯...如果智也係我爸爸, 就好啦... 不過好似有d對唔住我的爸爸^^"
最後我真係有喊的, 就係果三個的真爸爸出現了,智也知道他真係會對果三個好, 就悄悄地消失了...跟住點先原來果個真爸爸返o黎係為左錢ja.. 太可惡啦!連智也都俾佢o厄埋!
結局係點, 我都唔知, 考試完左就會睇啦~~
其實我o黎都係想post張相..點知愈寫愈多.. ^^" 是但啦!!
不過張poster 真係好靚呀!!! 還有, 日本yahoo拍賣場有好多TOKIO既野我都好想要呀呀!!! 唉....我都係同果D野無乜緣嫁啦~~~唯有幻想下自己有啦~~~:)

台長: EMMA
人氣(10) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文