24h購物| | PChome| 登入
2006-04-01 22:53:18| 人氣51| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

笑~笑~笑

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

去唱k
著左新裙仔 + 浮誇頸鏈
吉蒂尋晚話我好靚~~~~
嘩哈哈.........好開心呀~~
不過我覺得佢d頭髮長左都靚左好多
我都係鐘意佢長頭髮多d~^^
哈哈哈~~~~~~~~一路唱一路笑
震音王係咁用震音唱歌
哈哈哈哈............笑死我啦!
之後去行街
一路行一路傾左好多野
成晚都好好笑....好開心~ O^v^O


之後番屋企
沿途發生既騎呢事
好驚呀~~搭搭下車無啦啦追埋黎俾卡片
---"可以既話可唔可以做個朋友? "---
咩話?? 哈哈哈哈~~~~~~無野呀
咁識人都得
咩事呀~~乜依家d人咁主動既
好一個卡片人
諗起以前做 crew 時o係飛機收卡片就正常d啫
o係街上面追埋黎俾卡片就好騎呢
哈哈哈哈~~~~~~~~~~~~~~我呢個古代人都唔係幾接受到呀~~~哈哈哈~~!


今日同文迪到又一城tea
肌肉人 + Bangkok + 三角泳褲
笑死我呀~~~~~~~~~~~~~~~~~ ^^
真係笑到停唔到口!!!
真係一隻手指都可以捽死我! 哈哈哈~

台長: emily
人氣(51) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 台灣旅遊(台澎金馬)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文