24h購物| | PChome| 登入
2005-09-27 21:35:33| 人氣31| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

~~~~無題~~~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

呢兩日真係好大雨
再加上天氣有D涼
所以今日我已經出動我新買既秋裝
今日番到公司
瑪姬好眼利咁見到我既新裙仔
哈哈哈~~~~~~~我仲特登襯埋件新cardigan
感覺好fresh呀
即刻靚晒..........^v^


下午同事講起下週五的buffet勁食之夜
睇黎我都要快D打1083揾o個間餐廳既電話
如果唔係
book唔到枱
到時去到又無位
佢地實打死我都似
其實都好想再去o個間餐廳
因為D刺身真係好新鮮
不過希望唔好再見到小强隻腳仔啦
不期然想起...........那枝波子汽水
想起...........好味既北寄貝同埋好難食既海鮮粥
想起...........當時的...........................................
好一個回憶~~~~~~~~


今日quote fare事件令我發覺
呢個世界真係乜人都有
唯恐天下不亂既更大有人在


放工一電
傾談間
她說我生活的世界很複雜
一直以黎我都不知道
還以為自己的生活很簡單
但是當貼身的幸福也變得複雜時
我也不得不接受了
也許我是太天真了













台長: emily
人氣(31) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 台灣旅遊(台澎金馬)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文