24h購物| | PChome| 登入
2005-10-30 23:07:29| 人氣51| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

>v<

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

...話咁快就兩日冇打日記喇..2..o岩o岩本來打好左篇架喇..跟住唔小心就俾我del左..我頂...算啦..等我講番28號hallowen d野先啦..

28號個日halloween..悶到死..咩都唔恐怖...鬼片播牙Jack個d卡通片..d人化妝又唔恐怖..佢企係我後面我都唔覺得驚..淨係覺得好好笑..成日學校完全feel唔到一d恐怖既氣氛..係後尾過左去聽鬼故先冇咁悶咋..學校既鬼故wo...真係唔o係係學校讀得高Form..都唔知有呢d鬼故牙.(咁你要加油喇..唔係一陣F.3俾人踢出校就唔好啦=_=")..丫..學校就可以將呢d野收得咁密既,,

29號..無無聊聊咁就過左一日...淨係番過下英文班..悶到丫..得4個人..好彩之後有4個男仔練完足球上番黎上英文班...講d野笑下先冇咁悶咋..悶到嘔屎..(..你都冇心機上..梗係悶架..= =")

今日..冇野做...俾魚魚嘈醒左我之後..就刷牙洗面..食野做功課..睇電視....好快就做完功課...唔知做d o麥好..so就繼續玩電腦,聽歌..and then..睇到我個外國fd on msn 同佢傾下偈...d時間過得幾快..咁快就食dinner喇..跟住佢就offline...我就去食dinner喇...呵呵..直到依家..(真係報告得詳細..爭在未報道去toilet個d野....=-=")

呢兩day都算過得happy...冇野發生就最好..呵呵..我個外國fd..佢同我sd msg傾偈..但係我唔知sd msg去外國要幾多$..所以我就叫佢on msn喇..我一叫佢就on喇..幾好牙,,,呵呵..>v<"

打左咁多野架喇...一陣打多篇先..=3=

pic 同我個腦一樣....迷迷糊糊..

台長: ﹏檸
人氣(51) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文