24h購物| | PChome| 登入
2010-02-24 02:04:42| 人氣206| 回應2 | 上一篇 | 下一篇

seems that

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

neither i wanna be separated from all of u , i will cry out loud definitely :'(

god damn the postal service is awesome!!

and it seems that u already made up ur mind, i wish i could done it better, much more better. theres always a room for u, and always a hug for u, see u my dear friend : )

its march, the april is comming

-------------------------------------------------------------

[about the writing skill]
這會讓人忍不住話當年
總之今天我忍不住在課堂上玩起無聊的手機了

[宇宙人]
還是錯過了為了那一支熱狗
但聽起來似乎也沒有演唱肚子歪歪的
有園遊會的時候就會覺得seven真是很便宜 : )

[親愛的]
不是要說你怎麼不在我身邊
而是你怎麼會情願拋棄也許你握的牢的東西
我以為你在擱下後又願意重新抓緊的
這個世界很大
沒有理由原地團團轉
更不會有死胡同
只是她需要你的力量才能繼續運轉
你有沒有想過也許別人也需要

-----------------------------------------------------------------------------


獨眼貓頭鷹像是在卡通裡才會出現的大俠
她瞪著我轉呀轉轉呀轉的
我便隨著他一起轉動
最後他在人類的世界中迷失了方向

阿呆臭臭呆
小虎紋像是禪定般的深根在柏油路中央

也許需要購買牛糞的可以快快撥打上面的訂購專線
至少他讓我賺了一千元
放心我絕不是去賣我的便便
我只有便秘而已so sad

去年是南瓜花
今年換烏賊花
再過一個月就要變烏賊乾了吧ㄎㄎ

在雪中醒來是很夢幻的體會
飄小冰塊也是很奇妙的經驗
只可惜來不及裝成一碗剉冰就變成水了

看雪的代價很大
我不想要拿紅包去買新相機呢 : (


我以為你會回頭看我嘛!!
但你說的對關於值回票價的部分

the best part always comes out last, i dont even surprised at all.
sometimes a lot of stuff stuff up me, i wanna tell u everything im thinking but a few words

每一次看紅磨坊都是感動的
就像炸巧克力香蕉那樣的令人眷戀
巧克力色的濕軟包裹著濃密的香蕉
是呀我現在就想把電視機旁的一串香蕉全部扔下去炸呢
起鍋後可以打一泡鮮奶油
攪和著更多的香蕉
就會變成了巧克力香蕉甜甜圈佐香蕉蜂蜜冰淇淋
令人流口水的新菜單

耳朵裡聽的音樂是哪首歌曲已經不重要了
唱的是哪族的語言也不在乎了
只要旋律能夠把我從癡呆中喚醒
他就值得被認真的聆聽

每次
抽絲剝繭般的
把自己一層層扯開
溫熱的心臟就會血淋淋的噴濕全部的身體

 

而且還是會不情願的閃躲

3頁會是很棒的間隔

台長: em
人氣(206) | 回應(2)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 美食情報(食記、食譜、飲品) | 個人分類: my life |
此分類上一篇:所謂的

miss you!
hey i havent gotten anything from taiwan for a long time
i miss the surprising and waitting for something's feelings!
i know i know
u will say i havent sent you the gift :P
i might do it recently i think :D

it snow again
it's quite annoying to me now :(
and the quarter is gotta over now
have no idea with my spring vacation so far...

MISS YOU TONS!
2010-02-26 07:50:16
版主回應
hey i do have a new photo to send to u
i'll send u it after i scanned
and i found a new pie restaurant in y.h.
go together after ure back here:)
2010-02-26 23:42:07
:D
Love you! hahhahahaha
2010-02-27 02:39:19
版主回應
luv ya too
and i just heard a really bad news about school
tell u later when we meet on msn :'(
2010-02-27 15:56:39
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文