24h購物| | PChome| 登入
2006-07-06 11:16:02| 人氣68| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

常力丰..

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

我的路要怎麼走下去。。。

常力丰..
同我講既野..雖然冇話’1言驚醒夢中人’既感覺
但係我知道我要諗既係自己究竟想點.
你咁認真同我講..刀係想我識諗..刀係想我醒..


你同我講:
「老實講...以你cert個底...中六的表現...你都仲要hea...出到a-level...你死梗..哈...你自己諗啦...我唔知你幾時先會醒...幾時先發力讀書..以關小姐你開學時個底...努力溫下就想合格??你以為自己係天才呀?人地去玩...你就要自己溫書...唔係人玩你又玩..人去街你又去街..人hea你又一齊hea..你好好諗下條路想點行...唔好浪費時間..一時又諗仔...一時又hea..果底唔夠人好....要比人付出好幾倍既努力先會有好小既回報..你真係想入大學既就好好地讀書..讀完先再攪其他野..提多你小小..溫書麻煩你認真d溫..唔好傾計唔好玩..唔好訓咁多..男仔有眼睇...識揀的..你咁hea...好難搵個好男仔...」



哈哈...謝謝

*

我知道 什麼 刀要靠自己扛

相信我 

我 生下來 根本不是這樣的

包括 我的態度 我的想法

願你我 再相信一次

台長: 泡泡

您可能對以下文章有興趣

人氣(68) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文