24h購物| | PChome| 登入
2003-11-24 23:21:55| 人氣70| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

這世界是有狗的

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

真開心~今日畀人出賣〔單刀直入〕
冇錯啊!pe堂都可以畀annabelle 出賣~簡直係直得打打日記!嘿..
pe堂啦~換3喎!
annabelle 冇上到所以登左起班房啦!
我同其他同學仔呢就直接起classrm換3,貪方便!
不過wtang 係唔畀我地咁做既!
咁就開始捉人喇~
我本應可以好好彩咁走得甩架喎!
點g呢annabelle 小姐趁我走左果陣
就爆左我個名出黎喎~
之後d同學仔相繼入tiolet 話我听annabelle 既惡行啦~
咁我就冇乜謂咁行番入classrm 咁同wtang 理論1番
因曲在吾, 所以笑笑口咁講對唔住喇
之後wtang 叫我出去同佢contin 理`啦~
咁又係笑笑下咁講番唔好意思
因為feel 到自己burn 緊哪~
佢好似扣我分~4分啊!
不過又好似冇~ i dun care..唉
咁番到我去我已經try to 冷靜自己
不過都係忍唔住向住成班爆句:
邊個爆我出黎?
〔個樣好似惡左d..〕
我見冇〔狗〕咁答我,成班靜晒,你眼望我眼咁睇住我..
咁我再笑笑口咁問啦!
邊個爆我出黎?講!我唔介意喎!出聲啦大家!唔好靜晒咁樣喎~~
〔其實我1早g係邊個!不過我係鐘意問呀!吹呀?〕
點g真係有狗答我:係我爆既!
我好奇怪地咁回應狗:唔好意c呀下~
〔可能我當左佢係狗 心有d唔安樂吧〕
成班仍然係靜晒
可能冇同學仔n冇狗會expect 到我會咁問
係呀!我係要當眾奚落你面呀!
so wht? 慘得過我奚得起你??
之後勁搞笑 超心涼~
咁丸尾就好worry 咁問我有冇爆其他人出黎啦!
〔其實我當住wtang n whole class face 前已經講明:我唔係d[咁既人]〕
咁我就答佢: 緊係唔會啦!我先唔似得d人咁賤格
我都唔想咁講架.. 係annabelle 自己逼我 none of my business~
嘿~呀annabelle,我好欣賞你做得出唔怕認 不過我想強調既係 係我爆既 呢1句 細聲到我差d都听唔到 如果係夠疆既 就應該好似我咁 企起class 面前大聲道! 你唔夠膽就唔好學人做25仔 唔好起我面前吔文吔武! 我係絕對唔會驚d冇牙既狗!
 
!!之但係用4分去證明誰忠誰奸!!
!!!我楊穎怡認為我豪得起!!!
 
即使我pe輸畀你
我其他科都有信心羸到你
   听講有人rs 低分到發皮4
呀哈~ 多謝annabelle!
有左假想敵 搞到我好有心機讀書!
exam 我要好好發圍 *可以的話~
 
唔打咁多喇都係!
衰人既野打極都打唔完既~
 
哈哈哈哈哈......~
好high!idol idol idol idollll!
yeahyeah~ idollllllll*
留番d神秘感~唔講~~wakakakak!
 
rs堂啦~
超爆笑啦!!!!!!!!!!
jose 個presentation:
[copy from melody's describtion]
今日上rs堂!到josephine做presentation啦嗎,
咁個presentation就係要係公教報搵篇野出黎講,
jose個篇野就係講 太空人的愛情 之類咁啦!
之後佢講講下越講越激動!
debate個D口才出晒黎!
又舉勁多例子!話咩慈禧起頤和園有無錯呢!
答案係無o既,因為就算用起頤和園個D錢去整戰艦!最後又唔知.....點點點咁!
又話情侶蜜運中,麵包都唔洗食,係埋一齊就夠!
講完一大炸野,全班無人get到個主題囉!
有點兒唔知點咁!.... c.liu都get唔到講咩囉!
之後問jose 佢話佢想帶出自私o既主題!
咁我地話自私關情侶同麵包咩事,之後我都get唔到佢答咩囉!....完全啞晒!
 
之後cliu 問我地:
如果你有粒藥丸,你既愛人食左之後就會鐘意你!咁你會唔會畀佢食呢?會唔會咁自私呢?
我同jose 都異口同聲咁爆左個名出黎
唔洗我講都g我地講邊個啦~
我諗畀著佢,佢1定會畀粒丸人食囉!
但我好堅決咁話:唔會~~
cliu 係問我點解架下..
我就握緊拳頭,話:
我有信心,冇粒藥丸,佢都會鐘意我!
d人爆笑啦..~哈哈哈!
好核突囉咁樣講..~><~
跟住講講下講〔名牌〕
cliu 指既係 女仔指拖chose 男人 係choose 學校!!!
名牌: 佢話係wa 仁!!!!!!!!!
whole class 既目光係同時間投向丸尾果度架!! 笑鬼死~~
搞搞下,cliu 都g左阿龜係邊個~
and also 丸尾龜 係什麼的1回事!
wakakakakkaak.......~
 
bo chem!yeahhhh_ 見到龜!
丸尾face turn red!
then 晒條頸巾畀人睇啦~
隻色真係好似怪怪的.. >_<
不過鐘意 就得啦~wakkakaka!
 
actually 我唔識憎人..
永遠都係佢憎我
我身邊既人都冇听過我憎佢
except 我知道佢屈我!
成日起back 後講是講非
屈我不凸止 仲要玩妒忌
係人都妒忌1番 ‘冇晒嗲
自己花心發姣溝仔 咪認囉
又要拖埋我落水
我淨係鐘情於廖明架咋嘛!
大佬,係呀!又係你喇!哈哈!
咩呀~!擺到明係我姦你啦!
d人冇啦啦起度本末倒置~
豆豆... 仲好講! 姦你丫哪!?
畀你玩到tan tan 腰..~ ><

我1向訓醒覺就好似冇晒事咁..-_-"
不過都足已令我醒覺狗的存在!

台長:    蝴蝶牛油!
人氣(70) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文