24h購物| | PChome| 登入
2003-09-05 16:04:36| 人氣61| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

 黑 .仔

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

黑到冇倫呀~.......
琴日先大鬧果個it 老師同埋rs ..
今日... 今日.......今日.....
whole class 諗住chose 邊個chin., it , rs ....既subject monitress~ 我本應係有份角逐chin. sub 架!!.. .知,1個後尾十....ravi put my name 去左it and rs 果度囉 ........
fm now on.... 我就係我憎爆既rs and it 既subject mon. 喇..唉~
 
起合和條路度,見到有個pai ..
上min write 左d好得人驚既野!
我地成棚人已經計劃好玩人luuu~
hakaakkaka!
不過我覺得條橋唔work 架下..!
等個mission”成功or 失敗左先左report 係咩事啦~嘿嘿嘿
 
而我今日個頭髮........
飛呀飛~飛晒上去! 又黑仔..
唉!鬼咩!琴日沖完澡,吹頭,
就即訓........搞到d頭髮fly up!
畀人inch 死左!!
又話我gel 左頭........-_-
好彩之後個頭搭番咋又! 嘿
 
又畀人打喇! jur兒囉!
今日放學 見到cathy chan 喎!!
haahahahah!!
我of coz :哇     左1聲!
佢就同我講: 唔好講果3個音..
我就听極都唔明~.......
then i said: 食屎?你食屎?
       睇你食屎呀?
佢個樣好似好怕羞咁~
哦~~我明哪!佢係唔想我講:
jac que line !!!!!!!
仲以為咩3個音!ahaahahaha~
之後畀果3個音既人狂打!
 
等巴士果陣,唔g.解講開張達明!
我就指住jac que line 話呢個就係張達明! hahaah!! 佢個樣同〔身材〕係同張達明the same 架下~!
ahahah! 又畀人打lu ...
sara 就加多句:鄧 達明!! 哈_
 
sara 上左車,我就contin. 同jur 兒嗲~ 講講下唔g講咩fiona ng !
ahahah!! 佢講錯左〔fionaumum"ng〕 囉!! 唔g佢um d咩~!ahhaaha!
 
我e家又諗番起jac 話畀我听..
有個人” 講r. lee .....
講錯左做: r. lin!!!!!
hahaahaha .................
爆好笑囉! r. lin!!!!!
 
haahah!!  勁甩毛”
咩事呀!? 勁甩毛!!!!!
我同jac 同sara 狂講呢個問題!
又起度諗.解佢叫甩毛!!?
ahahahaah...............
係sara 叫佢change name叫做〔勁甩毛〕囉~ sara 唔明.解佢叫甩毛”喎! 咁我就話佢小學花名喎~
then 再老作:佢其實以前成咋毛
       畀人g知道左
       所以剃晒d毛!
       又畀人以為佢甩毛”
       hahaah..就係咁
 
日日放學,都笑成咁!
好〔得掂〕囉~ ahahah..
我仲記得melody 投懷送抱咁撞向肥司機果度囉!!!!!!!!哈哈哈~
唔g jur 兒睇左係咪又扯緊蝦呢?

台長:    蝴蝶牛油!
人氣(61) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文