24h購物| | PChome| 登入
2003-07-20 12:25:39| 人氣53| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

down 上 down_

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

琴日係我咁多年以黎最down_ 既1日
1起身,我d感冒好似又發作‥
條腰斷左‥ 1句野都冇講過,
就左出去陪阿媽買餸‥
諗住咁樣個心情冇咁down_
又學下d師奶買餸‥‥
去到街市,想嘔!唔係真係想嘔‥
而係我見到個街市佬起正我面前,
幫5隻田雞‥‥拆皮!fxxk..
boil 左既田雞‥滑滑的‥暫去feet‥冇嗲~
 
then 去魚檔果度,又想嘔‥
我阿媽話買生魚boil湯‥
買條活生生既生魚_
個事頭婆好快咁pick 左條大魚!!
超大!條魚極力掙扎‥
買魚佬手執魚尾‥1fing!!
魚既頭部撞倒魚缸‥暈厥_
他們把握著這刻,起勢地刮去魚既鱗‥
條魚開始有回知覺‥冇助地擺動其身軀‥
眼看魚身慢慢sum 出血水,我個心酸酸的‥
買魚佬幫魚劏出致命性既1刀‥
內臟湧出!魚的口張開了_
眼好像滲出眼來‥ 我已經唔想再睇!
心情1再down_ 突然想做尼姑‥
 
之後行過雞檔,見到個果賣雞佬用鉗好仔細地幫隻雞mung 毛!!
哈~ 我終於都笑喇_‥
 
我玩左陣icq‥同大佬訴下苦‥
down 上down_
出街租左成套〔藍色生死戀〕‥
我阿媽喊到痴根‥我同我老豆笑到痴根!
爸好奇怪咁inch我,妳以前睇呢d都會喊架喎,做乜同以前唔同‥我就反駁呢套野好moliu!!
但媽話我‥個心已經硬左‥the answer to the pt!!乜我真係變左咩‥?? 咁叫唔叫堅強左??!
 
我同我阿媽挨夜咁睇落去‥
我又望住我阿媽喊!冇奈~
佢突然間同我講:知唔知點解1個人咁易喊?
我:我知_因為妳眼淺!
媽:因為1個人經歷左好多野先至會咁易喊‥
但其實我經歷既野係咪比佢少好多呢_
 
let me down_
let me sleep_

台長:    蝴蝶牛油!
人氣(53) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文