24h購物| | PChome| 登入
2004-05-07 23:29:00| 人氣26| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

榮辱之爭:終極勝利!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

哇哈哈哈哈哈哈
說不出的興奮和感動
4d的力量令人讚嘆
令看不起我們的低頭
唾罵我們的人跌眼鏡
出言凌辱的給我回收

4d終於都吐氣揚眉喇
yeahyeah!
其實唔應該用〔終於〕既
我地之前都威過好多次架
哎呀~總之真係好開心啦
 >_______<

今日係singingcontest
〔即係音樂比賽**〕
本應我地4d係拼著玩既心態
點知預演果陣畀人鬧同潤我地唱歌差
冇排過,唔認真,唔夠大聲
仲畀人欺負,睇唔起,屈我地cheap,出言凌辱...
邊d人咁話我地?心照啦!
咪就係講: 我唔想用鬧你地 果班人囉
請節省~本末倒置囉d人
唉!大家原本好好既同學仔
就搞到疆晒! 最衰係d人從中作梗

風度.
呢個問題我想講好耐
唔單只係〔某班人〕特別冇風度
就連e家既男士既gentleman 風度都消失晒
唉~咩世界! 天理何在....
我地畀人屈..
可惜4d吋咀既人當時唔在場
如果有我地4babies 既話
我量j字頭果條某利都唔敢講: 我唔想鬧你地
冇錯!我好睇你唔起!
仲有人話.. 佢地讀書好唔過我地..
所以singing contest 1定要win 我地
4d為左威畀d睇死我地既人睇
就傾巢而出,做到死去活來~

就係咁,臨急抱佛腳
1有時間,即使係1分鐘
唔係lalalalalalal..
就係we are 4d ..~
唱呀唱~排呀排
哈哈哈!大家1齊諗動作果陣真係好搞笑
又話咩"加拿大"會好臭~笑死人喇! >_<
唱和音又唱唔到喎~跟晒d高音1齊唱
又練到身水身汗
仲畀咩小咩美姐鬧plus 屈
唉~1言難盡

起做show 之前1日
我地lunch 照樣起度練練練~
6s 〔大熱門〕同我爭琴用
但估都估唔到我地會妥協架
果然係理科人呀下~!
我地大家都好友善咁讓大家用琴
〔拿!呢d就係風度!唔該!〕
得出個結論:
每人半個鐘~ 公平呢!

今朝~全校都聲勢浩蕩準時7點番到黎學校囉
〔我地sch 7點先開........~〕
4d當然唔例外啦 >w<
joling 好醒呀! 霸到琴呀! yeah!!

之後non- stop 咁唱唱唱
同埋影影影~遲dup 相
〔照舊:eizzz04〕
入場果陣我地既后冠做左全場觸目呀!
個后冠我諗出黎架~jose 整架~yeah*

之後既氣氛.......
好沈悶!因為係junior section~
ignore 晒咁濟!除左2a!好好笑呀佢地~
再睇埋open class~真係好掂呀下

到senior 喇!
勁nervous 囉~我地首先係玩games
去決定出場既先後次序
呢樣好緊要架嘛!....
4:4b
5:4d
6:4a
輪住黎囉!畀人夾住晒囉
啞晒之餘,就只有冇奈....

then 到我地出場~
d人好冇風度咁bear 我地....
我地只好..... 冇奈..同笑!
表演果陣我地唱快左架!係愈黎愈快
之後又執生.. 慢番
又快番~哈哈哈! 險極-*

首歌係fall in love 既命中註定~
改為 uNITED 4D ”

In this class we luv and respect
even though we r different.
Love and fdship all around us
love and fdship all around us.
Someone describe we r genius
and someone said we're crazy.
We still tightly bound together.....

Though most of the timeS,
we hv quiz we did not study alone,
juz becoz we all r bestfds!
We teach each other,
and definitely there's no selfishness.
No body dares to deny....

chorus:
We are 4D, both fdship and study,
we secure them faithfully !'
Mrs RAVI, thankyou for ur teaching,
we luv u and our 4D~

Though most of the timeS,
we hv quiz we did not study alone,
juz becoz we all r bestfds!
We teach each other,
and definitely there's no selfishness.
No body dares to deny....

We are 4D, both fdship and study,
we secure them faithfully !'
Mrs RAVI, thankyou for ur teaching,
we luv u and our 4D~

Lalalala....lalalalalalalalalala..............

We luv 4D, our warm and joyful home..........
Mrs Ravi, we are all proud of u,
we luv u and our...........4..d!!!!!
〔copy from conductor heleneneleh~ >w<〕

好成功!
真係好成功... >w< 〔勁感動..〕
我地上hall 前
成班圍circle,手搭手,
1齊大嗌: 4d good show!
影左好多相..~真係好感動
呢d係團結既感動....~

等結果...
我已經忍唔住喊..
真係好擔心...
4d唔係要攞第1
淨係要win4b同4a ...
就係咁簡單
其實最主要都係4b..
好驚............
e家諗起仲好驚
我諗我呢世都會記得果隻驚..
我同bonnie helenam yvonne...
1齊細細聲.. 〔我驚到喊晒..〕
咁講: 4d 1定得既.. 1定得既.... 得...
mc: seniorsection 第3名係...
          !!!!! 4d!!!!

我地簡直係徘徊起開心同唔開心之間...
拍手又唔敢拍咁大力...
因為仲係驚緊................. 第1第2係邊個攞...
不過我地都123嗌左: 4d gd show!

到第2:
我地握實晒對方既手...
個心勁nervous..
6s! 6s攞左!gd!
我地拍lan 晒手掌~

第1! 竟然係3c呀下~
勁!有前途! 好好好好好野~
我地終於開懷咁笑喇!yeah!
我地4d真係win 左!!!!!!!!!!!!!!
係〔真正〕的win 左!!!!!!!!!!!
我又感動到cry cry cry..~ >w<

番到classrm.
不停咁大訴心中憂慮同喜悅~
別忘記: 感謝上主!
我有祈禱祈求天主bless 我地有gb performance 架~
超級開心! 超級吐氣揚眉!

之後放學....
傾drama ..............
唉呀呀~幫gabreil 做drama vae!
嗲左陣閃人~

整cake lu
yeah!同jose 同cathy 係玩到din 左
不過我冇啦啦謝晒-
真係好攰呀.......
我直落5日冇休止工作
訓得果5粒鐘咋everyday
簡單d:想死 =o="

去百佳買野~
之後就去jose 屋企!!
原來係起奧運果度附近架
好開心咁扮師奶整cakecake
yeah!整左5個幾鐘終於掂當喇
其間當然係勁笑勁講eight things啦~
加多樣: 我勁偷食~ >w<
之後我就攤左起sofa到訓教...
〔估唔到我真係訓左.. 連電話都听唔到vae〕
cathy 就玩icq~jose 就...
我唔g呀~我訓著左~乜都唔g呀! 哈哈

之後同佢地見下d男仔
點知.... 咳=
我純粹諗住8下既姐~
扮借個tiolet 就閃人

ending:
大家始終都係朋友..~
為啖氣姐..~唉! >_<
ps:我第1次攞第3係咁!開心!架
 趕住訓覺 yeah..! 好攰...

台長:    蝴蝶牛油!
人氣(26) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文