24h購物| | PChome| 登入
2007-06-27 08:20:22| 人氣130| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

其實.我很愛她

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

受夠了.對你..5知可以講乜..
ok..我係罪人..我傷得你5夠深..
我係傷口上面撒鹽..滿意沒?

係我衰.我超衰.
你話我知,我應該點面對你.
“儅我朋友,有空找我玩”
你講既.
"又被你儅傻hi"
你講既.
咩都係你講.你有無聼過我講啊..
講真,無憎過你.真心話,你信5信?
呵..可能你覺得我好絕情把..
我講過,5會返轉頭.5食回頭草.我原則/

"我破例.但果個5係你"
好絕哦?嗯.我5知除左甘直接話俾你知之外我中可以點.
好多也.5係你想距點距就可以點嘎.我好耐前就明白哩點.
你好中意我嗎?你愛我嗎?你可以理直氣壯甘講一聲你愛我嗎?
好中意好中意一個人既時候..我話俾你知阿
你可以係一邊睇住距開心,你就會覺得好開心..
你可以係知道距有新愛人既時候,默默甘走開5去打擾距.
你可以係距感情出現問題既時候走出來安慰距.
你可以忍住心痛叫距珍惜身邊人.5好輕易放開自己中意既人.
你可以幫自己既情敵講説話..將距地撮合埋一齊.
你可以睇住距每日的日記都記載關於距地既一切
然後一邊流淚一邊笑住同自己講,我中意既人好幸福.甘就好了。
愛..不代表佔有..
因爲愛.可以忍受好多事.因爲.一個字.愛..
距幸福既時候.你會離距好遠好遠..
距落魄既時候.你會係第一個跳出來照顧距..
你做得到嗎.?你仲敢肯定,你愛我嗎?
呵..所講既一切.我都做過..所以..我確定..
我愛她..而且是很早很早就決定的事了..
雖然..繞了好大一個圈子..可是,我還是愛的阿.
一直以來.愛得那麽隱蔽.連自己都快忘記了.
忘記自己的心.其實早就丟了.2年前..我就愛上她了.
可以嗎?不相信我會愛得這麽認真對吧.
在你們眼中,我就是那種溝三搭四的女人..
那種會去介入別人感情的狐狸精..
那種攪和完就不負責任走人的濺女人..
對吧..你也贊成的吧.起碼在那一秒鐘.你相信了.不是嗎?
嗯..我就是這樣的坏女人.所以.恨我把.盡情一點.恨死我.!
我不值得你寵愛.一秒鐘都不值得.所以.恨我吧..如果醬紫你會好過點.
一直不知道怎麽開口..那句話..很久很久都不知道怎麽說出口..
想聼嗎?..對不起..當初不敢告訴你.不要對我太好..
畢竟,爲了她.我可以付出所有.哪怕用生命來交換她的幸福..
可是.對你..我卻什麽都做不了..為你做過的事,或許我也為我身邊的朋友做過.
而有些事.有些話.我只想為她做.只想對她說.那種一開始就認定的感覺..
我改不了..騗不了自己..對不起..
你知道我很倔強的.對不對..嗯..
孩子..
如果我讓你難忘.
請你記得我
如果我讓你難過.
請你忘了我
安.
祝你幸福.
我沒有可憐你.從來沒有..
是真心祝你幸福..
你會找到讓你執著去愛的那個她.
像我一樣.狠愛狠愛的她.
那種天塌下來也改不了的事實..
加油..你是最棒的...

最後..對不起..
這輩子..我深愛的女人她已經在我心裏扎根了..
欠你的..下輩子..我會努力努力還給你..對不起..

台長: .EEEEE'。
人氣(130) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文