24h購物| | PChome| 登入
2004-04-12 19:56:00| 人氣34| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

復活過後~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

4日復活假期又完啦..真係好快~.~又要開始忙碌工作

thurday: 原本要我返monday..不過我講左大話因為唔想返..嘻..不過又驚自己唔記得講左咩又驚佢問我點去..去邊~依..真衰..祈禱先得因為講大話..哈..不過都係因為我要休息呢同埋係我應該既假期..我唸咁做係岩既..哈哈.放工去mk同usa relative dinner..之後我去左china..有d'走佬'既感覺..哈哈..過了一日夜

friday: 2點左右返hk..回家tea..之後訓左一陣...6點幾約左崔係mk
竟然係車站見到ringo一齊搭車傾計..
終於打到機同埋買左魚仔...不過佢又要趕住接人呢..#_#哈..講笑姐..佢係我好好朋友啊..嘻嘻~

sat同sun都係去左causeway bay..同埋祟拜

今日訓左陣去tea..好悠閒...真舒服
online..又見到好多工我可以apply..wow..仲有2個月..都係唔好send.免得又煩惱

剪左個新髮型..好攪笑^.^

感謝主...我要再睇多次bible~
請為我安排提示我.........

祝福~

小詠




台長:
人氣(34) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文