24h購物| | PChome| 登入
2006-01-13 22:51:18| 人氣173| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

*哭nano

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

<從來鑽石戒指 代表一個約誓 但卡數跟心愛是正比例
情人那十數位 全部要斷絕關係 是你 找到真愛代替>

這首歌曾是ipod的冠軍歌, 唯此情不能再…
ipod靜悄悄地離開了, 遺下未付的帳單…
這是我第二次遺失ipod, 中大的人有福了! 原來CU ipod 處處…
心情很低落, 究竟我應否再買第三部?
實在是太敗家… 太敗家…
我好唔開心。

<未來下半生 做廚藝冠軍 渴望每朝早被吻
或者戀愛像年月日 二人集訓 未來日子甘願犧牲
退守家中做後勤 就算生老病死 亦會繼續留任>

早陣子和Gerald去了尖東同山頂,
佢好似都幾開心, but so tired afterwards!
我有個想做醫生嘅同房, 切實體現了 “崇高為博受” 嘅精神!
唔知點解, 我覺得同Gerald好似friend過同Daniel咁,
可能Daniel實在大過我太多喇! Generation Gap!
好好彩兩個semesters都有相處得嚟嘅roommate.

<想 找個人 想 被人抱 想 找個舒服床舖
是不少女人的大志 將半生去換一次傾慕
想 很快樂 想 沒煩惱 想 生個聰明寶寶 
可否做到 其實你面前尚有八千公哩很遠路途>

子龍好似唔係好鍾意明華堂咁, 唔係好願游水,
反而喺屋企就成日蕩來蕩去, 點解呢?
我成日覺得佢唔游水, 即係代表佢唔開心。
唉… 憂鬱小王子! 成日玩性格, 型囉!

<期望百萬人亦會找到真愛 越快越好>

我好唔開心。完

台長: Eddy

您可能對以下文章有興趣

人氣(173) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文