24h購物| | PChome| 登入
2004-10-24 12:37:04| 人氣46| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Mean Club 2th Anniversary

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

唔經唔覺又一年喇,黎左都2年lu......
人地話'十年人事幾番新',但係其實2年已經可以變好多野,記得2年前,岩岩黎到乜都唔識,身邊所有既野都好陌生,although唔可以話係好驚,好homesick,但始終都係好唔習慣,好在係2年前既10月23日俾我識到3個白痴,當然係同我可愛既gavin一齊啦,同佢地既認識可以話係我黎到aussie第一件cheer me up既事,第2日我地就一齊去city,then mean club就係咁無啦啦就組成左......
0個時既我好驚嫁,因為始終得我一個女仔,我都會怕佢地唔鍾意同女仔玩,但相反,佢地都對我好好,唸返第一個sem既日子,真係好開心,可以claim係我係aussie最開心既時候,although 阿梁生成日都唔出得黎,但可能係咁,every moment同佢一齊我都好珍惜,有好多好多白痴既回憶.太陽事件,sit up,mibt既草地,我地5個一齊上既computing,我俾人小到pk(thanks mr. leung!)仲記得0個時mr.leung要返hong kong,係ctv have dinner!勁難食law!pk!收到佢既x'mas card!好開心,0個時我都覺得自己好莫名其妙,唔知點解佢返去0個2 weeks我都好似好唔捨得佢咁!
人地話永遠都係過左去既野係最靚最好既,可能真係啦,唸返轉頭乜都係甜既,今時今日既mean club已經唔同左lu!好多原因既,公仔既離開,我既錯,身邊既人......我覺得冇得講既,有時有d野要變邊個都control唔到,可能係我自己白痴,其實我一直都好想返番第一個sem,冇咁多人,咁多事,5個人簡簡單單,係最開心嫁,但我都知冇可能嫁啦,亦知道有d野你愈想要就愈得唔到,所以冇計啦,人大左就愈多無奈嫁喇......但我想講既係,無論點都好,你地4個人係我心理面都係我最最最好既朋友,你地無論點都好永遠都係我2年前識既mary,公仔,阿lou,仲有識左19年既gavin!點都好我都會咁愛你地,支持你地!although things change, i believe there is something will never change!

台長: Easy
人氣(46) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文