24h購物| | PChome| 登入
2004-04-19 21:13:08| 人氣35| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

琴晚....

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

琴晚...發生左好多令我幾驚訝的事.....我同我最好的老死..阿明..走左出去
旺角...當我們去到信和既時候..我好驚訝地發現..係度賣野既野...全都係同一個LOOK....唔係M.K.....係...你自己睇下,我唔記得個字點打....唔通旺角..以經冇左M.K LOOK.....咁...M.K LOOK去左邊???唔通去左曼谷???>_<.........
另一個令我幾驚訝既事係...係我上火車既時候發生....當我同明仔諗住返沙田食
麥記,所以係旺角火車站等火車....我前面有個女仔....個感覺超COOL....>_<
上到車...佢坐了下來...我留心地望住佢...佢...既頭髮看來是染回黑的....
佢既身高應該得157左右....佢有D似 KELLY.....佢...佢係婷嗎???啦個係我突然出現既感覺....令自己幾驚訝....食麥記既時候....我見到一班好M.K既男女...完全既落D LOOK.....我真驚訝沙田...仲有D 場.....唔知係邊呢??....好心佢就唔好開
乜以嫁仲有人落D咁IN.......之後同明仔係佢樓下談下天....又發現左好多佢令我驚訝既野..........到最後回到家又聽到...一首令我驚訝到...聽左廿幾次都唔知佢係咩既歌...................

台長: 不加思想既瓜..
人氣(35) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文