24h購物| | PChome| 登入
2004-06-24 22:38:47| 人氣64| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

16+少女口述歷史~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

尋日冇打到...
所以今日兩篇一齊打~ (笑)

今日呢(23/06/04)...
約o左孔子晏晝兩點鐘屋企樓下等... (係呀講你呀)
佢話想借我張memory card+電池...

佢一到,
個天就落雨啦~
哈哈~
之後佢拎部機出o黎...
攞張memory card...
一睇...
得啦...
唔使試都知...唔得~
細成倍~
哈哈~

跟住睇埋個電池...
咦咦~
得得o地bor...
不過試o左...
係失敗~o既... = =
冇計~
鬼叫你部機咁"特別"...
呵呵~

之後就去o左圖書館~
還書+借書~
借o左本"16+少女口述歷史"
本書幾得意ga~ (我指釘裝上)
內容...
都ok啦...

今日係咁多啦...


24/06/04
比較無聊...
冇咩好做o甘...
睇吓書...
畫吓o野咁又一日lu...

去接表弟妹放學...
又番o左小學啦~ (母校)
表弟又俾人罰企lu... = ="
唉~
好多時都好唔好彩ga佢...
雖然亦唔可能話佢完全冇錯...
之不過好多時都係人o地犯錯或者挑釁佢...
o的老師都睇唔到...
只係睇到佢犯錯...
有o的老師仲有針對之嫌... ="=
我最唔鍾意o的老師咁...

睇o左o的相...
講真我又唔係完全唔鍾意影相o既...
只係我凈係鍾意影我鍾意o既o野...
有時覺得藍天白雲都好靚,
我就影~
人o地認為無聊o既...
我都可能會影~
我絕對唔係一個識影相o既人...
亦都冇諗過去鑽研,
去深究...
所以唔好同我講話o的相點點點,
我只係將我鍾意o既o野影低~


註: 圖圖為"16+少女口述歷史"一書~

台長: Vicky女皇
人氣(64) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文