24h購物| | PChome| 登入
2004-06-22 23:07:16| 人氣211| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Mangala大師 – 大車輪的四天直角修行 (一)

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

前奏
二個月多的等待,終於在今天完滿了。

在四月時,於網上得知教導我塔羅牌的美艷老師Michelle邀請了直角式塔羅牌大師Mangala,於六月中旬到香港開班授徒,我一定馬上噴飯報名啦。不過,真係好貴!四堂foundation 和兩堂advance成六千蚊,真係肉赤到…..到Deadline碵日先交錢,不過現在覺得很值的,因為自己得到很多很多東西。

真的等了很久,由報名到上課的日子,無論在工作、學業上,渡過了十幾萬樣難、難難、難難難難的事,basic feeling 想死,advance feeling都係想死 ,終於到六月十八號了,好彩未死,生存直偉大!

第一天
大清早,於八時多到灣仔California做gym到九時半後 (要跑瘦條腰,谷大合胸啦)。拿了昨天買的Yoga蓆 (時值$137)及大毛巾,都幾有型地便走到會展Room 410上課,途中仲再有型地用十二蚊買左支勁野飲。怎料…….

Reception姐姐:有什麼事可以幫你,先生?(其實佢想我靚仔)
我:唔該我找410號房,有個塔羅班。(在reception,用第二cool聲音)
Reception姐姐:410號房無function!?
我:畄!咁一定401號房啦。
Reception姐姐:401號房係同鄉會function。
我:畄!唔係Far…..(開始embarrass),咁我睇睇先。(樣衰,退出舞台)

原來,自己在之前的電話裏聽錯了,係香港展覽中心。於電話了和Michelle弄凊地點及所去的方法後,遲了十分鐘才到達。打開門,嘩….一、二、三、四、五、六、七,一同有十八個人,包括Mangala大師。

硺硺琳走到一處,於Yvonne的左方,打開Yoga蓆便開始上課。Woooo….張Yoga蓆好新,好膠味,想嘔。其他人又好草味,因大家大部份都係沙灘蓆。Mangala大師開始講直角式塔羅牌的前言及來源,之後教十三張牌陣中,每個位置的解釋,最後便到二十二隻大牌的精粹,於不同位置的意思。我用了於Soho買回來的Aguis’b拍紙簿和無印水筆做筆記,都沒有寫了幾張牌,便已經一時了。我們便一班人出去吃飯,大師也和我們一起吃。點知,走下走下,走左入警局食!跟據小道消息話好平,又係咖,白飯任食、湯任飲。不過,八碟箚有八碟半係炸,大師都頂唔順啦,佢仲食素,唯有趕上絕路,齋食白飯。最後,佢都好彩有兩碟菜食,不過原來佢又食炸雞翼,大師果然係大師。我又留意到,佢D頭髮勁亂,又好旱,好型,大師果然係大師。大師係外國人,拿筷子好過我,手起“筷”落,大師果然係大師。

回到課室,已經兩點半了,繼續到七時多才說完廿二張大牌。Mangala叫我們成小組,輪流說出不同問題,用這廿二隻牌回答,每一隻用後不可放回,直至廿二隻牌用完為止。於是乎,這個維持四天的小組組合:Felix, Jallian 及我便成形,問完工作問愛人、問完愛人問亞爸、亞媽、細路、朋友A、朋友B….整個人散了。我係第一組完成,其他的….哈哈,明天請早,十時入席。

台長: 菊花園
人氣(211) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文