24h購物| | PChome| 登入
2007-05-11 00:14:43| 人氣30| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

8-10.5.07 "中獎 & 幾甘"

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

8.5.07,星期二. "中獎"

今晚收工約了Madam同莫生食飯,原本莫生話食西餐o架,Madam還book好檯添,但點知個死仔臨時又話改食中喎,咁所以我們就改去「品味人生」,上次同Sally去食過,覺得都ok,所以今晚再去多次。
食完飯,陪莫生去買衫買袋,結果左揀右揀都係得個吉,我本來都睇中件衫o架,但成300蚊件,想想o下都係唔值,所以放棄了,而Madam就試了一條我覺得佢著得好靚的連身裙,但佢一樣都係無買,結果大家都係一樣都無買就走人。
然後大家陪我去了信和買兩本漫畫,再入女人街陪莫生睇波衫兼食糖水,就在食糖水時,知道了Madam九月六日過大禮呀!hehe...有我份的呀!Madam媽咪比我出席呢!好o野~~可以見識同參與,好開心呀!
食完糖水,個死仔走先,我就陪Madam行多陣去搭車,在這短短的路上,同Madam說出了我的唔開心,尤幸有好明白我,我先安慰一點,我知大家都要努力呀!
今晚出旺角食飯前,幫媽咪去買六合彩,沒心水的我也買了一張電腦,結果給我中了四個字,即係有320收,hehe...好o野!
MonMon離開了中心一個星期啦,表面好似無o野的我,其實內裡極唔開心,一點也不習慣......

9.5.07,星期三.

由於中了獎,所以今朝叫媽咪幫我去東海堂買o的西餅請同事食。
因為爸媽今日上了廣州,結果夜晚同細佬去了大家樂食飯。

10.5.07,星期四. "幾甘"

今日收工前老細問我有筆數係咪未比佢,我翻看資料確實有此數,但就是沒有紀錄是否比o左,我惟有要回家翻差一年前的月結單,看看這筆數是怎樣提取,便知道是否已經比o左,但如果真的未比都幾金,因為成四千銀呀!不過剛才找不到月結單,明天要打去銀行call翻o的月結單先知道。
今晚去了投注站收錢了。

台長: Snoopy John
人氣(30) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文