24h購物| | PChome| 登入
2007-03-05 23:08:44| 人氣56| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

14-31.1.07 "一月份的日記"(完整篇)

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

14.1.07,星期日 「酒席」

今晚又係去銅鑼灣,不過係約了Madam同阿華去皇室堡的滔香食飯和訂酒席,因他倆今年9.16共諧連理啦,真的十分開心和替他們高興,經歷o左咁多,佢o地終於可以結成夫婦,我做為好朋友,我定盡我的綿力,幫到什麼的都會幫。
我o地向滔香食過飯,睇過他倆的婚沙相後,就落一層的迎喜視察場地和睇酒席,然後落埋訂...我這個八仔跟埋人家去訂酒席,其實真的不是出於八掛,以係想幫o下好朋友手和想學o下o野!自己真的唔知有無機會和深愛的人結婚,但唔知點解真的好想好想去學,或許越是沒可能發生在自己身上的,越是想去感染那份幸福。

15.1.06,星期一. 「禮物」

今日收工約了張先生出旺角買大家送給Pinky和阿青的禮物,是關我們星期四為她倆慶祝呢!我今次選了買Game比佢地,因為阿青同Pinky都分別買了新遊戲機,一個買了Wii,一個買了NDS!所以今晚我找了我們的電玩之王Leon Cheung,出去挑選兩隻好玩的Game比佢o地,結果我揀了”賤兔”比阿青,”華利奧+孖寶兄弟NDS筆比Pinky。買完game,繼續逛,去買我已搵了多時的PS2電車GO手掣,但是店門竟然仍是關上,今次我忍不住打電話搵個老闆,幸運的是原來個老闆只是剛收舖一陣,走得不遠,所以他很快就走回來,告之我這個二手手掣$150有交易。嘩~!百五咋,真的十分抵,兼我已找了多年,我當然二話不說即時買下啦!
今晚不只買了Pinky同阿青的禮物,還買了給自己的禮物!

16-17.1.07 唔係好記得做過乜,但工作一定忙。

18.1.07,星期四. 「慶祝」

今晚是為阿青和Pinky慶祝生日的大日子,又一次上「一生」食飯,大家都十分喜歡這兒,因為真的好正好好味,遲o的我一定要帶媽咪去試!
不過今晚的慶祝活動有點唔同,就是幾位「阿生」全程掛注打機,結果我這個沒有遊戲機「男生」,同幾位女生大快朵頤!

20.1.07,星期六. 「有人遲大到」

今日下午2:40約了Sally去睇「The Holiday」,由於早上去同婆婆飲茶時發生了搞笑失蹤事件,所以我於葵涌十分趕的坐小巴出旺角,尤幸準時趕到戲院沒有遲到,但點知有o的人叫人買定飛的遲大到,遲了足足半個鐘,害我唔知套戲講咩呢!所以有人要賠償我的一切損失呀!

21.1.07,星期日. 「家姐出嫁了」

2007年1月21日星期日,是我家姐譚潔儀小姐和陳鉅洪先生拉埋天窗的大喜日子。我起身梳洗妥當,吃過早餐,便回家裝身扮靚出門口,雖然遲了一點到尖咀會合阿思同蘇銘欣,但還是有早的到達「伊甸園」,可以同家姐、阿怡佢o地傾陣間。我今次都係第一次去伊甸園觀禮,不過觀摩過後我覺得這兒不會是我將來的首選(如果我有人要),因為實在太「焗」和太「噪」了!觀完禮影完相,還有一段很長的時間才開席,於是蘇銘欣同阿思便建議去睇「Holiday」...又睇呀!?不過唔緊要,反正昨天頭半個鐘睇唔到,今日再睇都無所謂。
睇完戲,逛o左陣會合埋馬姐先上酒樓,上到去已經人山人海,十分熱鬧,入席前只定的動作是影相,那時開始見番不少舊同學,有些同過班,亦有不少是隔離班的,其中更有些發了福和做o左人老豆添,反觀自己,福就一早發了,但連女......
今晚家姐好靚呀,阿雄當然英偉啦,所以真的是郎才女貌,但除了他倆外,

22.1.07,星期一. 「傻事」

今晚收到一個e-mail,情緒失控了,結果做了一件傻事。朋友說,我這樣很「細佬」。

23.1.07,星期二. 「多謝心心」

昨晚傻傻的send了一個msg.比心心,結果她今晚打電話來找我,和我傾o左一陣,給了我開導和鼓勵,真的多謝妳呀!我知自己應該怎樣,我應承妳會為自己定下小小目標的。

24.1.07,星期三. 「放假,但有點不開心」

是日放假,但和平日返工一樣咁早起身,原因係要落沙田搵Jordi借部PSP,夜晚出旺角參加”聚會”。借完機,食過早餐,就返屋企”開工”,是真的開工,趕份會議紀錄,做呀做,做到推o左阿思約食飯,做到避開樓下唔知邊個單位鑽牆,結果同媽咪食o的o野後就回學校自修室繼續做,本想出席”聚會”前搞掂,但結果係要帶埋去做......
今晚是我們”七子打機聚會”,地點是金雞廣場廿五樓一間cafe,我一上到去第一時間更係即刻做,希望可以早點參與他們的”屠龍”活動,所以我努力努力的做,結果我大概九點左右完成,但點知幾位大哥已經開始玩了,無人理我,幫我裝隻game入機,而女孩子們亦各有各玩,阿青還用埋我部notebook添,結果我十分嬲怒的一個人落樓行街,差不多成個鐘後先返上去......好無隱呀!放假晨咁早起身又兼問朋友借機,結果換來一肚氣!!!

25.1.07,星期四. 晚上中心職員會,無乜好寫。

26.1.07,星期五. 「震撼」

今日知道了小梨和蕉關係有改善,真的替她高興,小梨妳要為妳的友誼努力呀!

是日晚上收夜被某人徵召出旺角買”衰”o野送比人,起初以為玩玩o下,但點知背後原來有含意...oh my god~!聚會後,同Janice一齊回家.....由於內容涉及個人私隱和震撼(個人感覺),而夢星雲是公開的,所以不便公開。

另今晚同Janice傾完計,知道妳的故事,我在此為妳打氣,妳要為愛努力呀!

27.1.07,星期六. 「不安感」

由於昨晚的「震撼」,使我今日一起身就一種「不安感」,為何會這樣呢?可以咁o既咩?所以我今日全日都有種疑惑的感覺,故此我同了Mon傾,夜晚收o左工又同Pinky傾。
今日收o左工,帶了屋企人上「瓊華」打邊爐,還有一個人跟埋去添...(今晚種下禍根),食完飯,同Pinky上o左去金雞屠龍吧傾計,但點知錯過o左火車尾班車,結果要坐的的返沙田,但點知又遇上塞車,搞到好夜先返歸呢!
震撼、不安、疑惑!或許我過幾日消化了便無事。怎可以這樣的......?

28.1.07,星期日. 「Pinky生日快樂」

下午做過什麼真的記不起了,但晚上肯定同Madam和莫生去了新城市七樓的魚魚食飯,第一次去,味道ok。食完飯去飲咖啡,點知個死人莫又話要走人,結果剩番我同Madam傾計,不過都好,免得個死o野係到九唔搭八,今晚試了鮮奶咖啡加津子,從此我便愛上了。

30-31.1.07,星期二至三. 「腸胃炎」

29號星期一有什麼記不起了,但30號晚我一定記得,因為「疴」足一晚,無覺訓,結果第二朝要請假去睇醫生,醫生話我「腸胃炎」,我問係咪「諾旭克」,佢話係啦,係個類......oh~我知被邊個傳染了!
可憐吃了藥仍有疴,結果不用瘦身都輕了成十磅!腸胃一向差的我,真的最怕腸胃炎!

台長: Snoopy John
人氣(56) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文