24h購物| | PChome| 登入
2006-07-09 23:44:59| 人氣28| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

5.7-9.7.06 "決定"

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

5.7.06,星期三. "新紮師妹3"

今日收工同個死o野去了睇"新紮師妹3",前半部得個笑字,之後得個悶字,基本上這片和評為爛片。

6.7.06,星期四.

唔記得啦,好似無咩特別o野掛。

7.7.06,星期五. "決定"

所有檢查完成了,是時候見醫生睇報告。今早準時11點去到醫院,但點知要等到兩點先有得見醫生。根據報,醫生話我的組織正常,沒有磨損,不過由於我的筋膜之類的組織屬於天生柔軟那一類,所以脫開就好容易脫的,但亦因隨著年齡增長,脫的機會比較少......其實未聽醫生的報告前,自己已打算做的了,因為為了將來,自己覺得做o左係好o既,再加上聽了醫生話過關唔會"嗶嗶"響後,我同醫生講:"我做"!!
不過當返到中心,Peggy話我知如果手術是要全身麻醉,那就有風險了,如果是這樣,她就不做了......哎吔!唔記得問醫生洗唔洗全身麻醉添!不過點都好,我都會寫定遺書的,一封給家人,一封給所有朋友,還有一封給......。其實驚o架,真係驚o架,但沒有辦法,自己一個人也要撐,因為我的肩膀,還有很多等我承擔的。
今日多謝妳的問候。

8.7.06,星期六. "燘增"(差唔多音)

是日長週,即係開工啦,下午原定的工作做唔到,搞到個人好"燘",好煩躁!還有左搞右搞要成五點半先收工,就更加燘!本來約了張先生4點半出深記買o野的,結果出到去都成六點半了。買完o野,同了張生和黎去了容記食飯,都ok啦。

9.7.06,星期日. "無言"

下晝死o野搵了我去奧海城睇"鬼域",還有她細佬與弟婦,都ok好睇,起碼好過"範樹娃"先。「被人遺棄與遺忘真的蠻可憐的...」
夜晚同了屋企人食飯,但媽還是去了"拜神"。
"29+1"今晚敲定了,將會一行五人去。
今晚從心心的口中得知......

「假如讓我說下去」
任我想 我最多想一覺睡去
期待你 也至少勸我別勞累
......
我想哭 你可不可以暫時別要睡
陪著我 像最初相識我當時未怕累
但如果 但如果說下去 或者 傻得我
......
我的天 你可不可以暫時讓我睡
忘掉愛 尚有多少工作失眠亦有罪
但如果 但如果怨下去 或者 傻得我
通宵找誰接下去
離開 不應再打攪愛人 對不對

「可惜我是水瓶座」
......
我就回去 別引出我淚水
尤其明知水瓶座最愛是流淚
若然道別是下一句
可以閉上了你的咀
無謂再會 要是再會 更加心碎
要是回去 沒有止痛藥水
拿來長島冰茶換我半晚安睡
十年後或現在失去
反正到最尾也唏噓
夠絕情 我都趕我自己出去
......

台長: Snoopy John
人氣(28) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文