24h購物| | PChome| 登入
2005-11-09 13:24:49| 人氣40| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

7-8.11.05 "花茶"

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

7.11.05,星期一. "電話與工作"

轉了新電話,當然有排"玩",但是係我比電話玩多啲!因為新機,好多地方都唔知點操作,單是電話簿分類都搞咗我成晚,死未!還有下載、聽歌、睇戲幾百樣嘢有排摸呀!
不過玩還玩,還是要做正經嘢,中心個死人網頁到期update了,所以今晚做到半夜兩點先去交交豬。

8.11.05,星期二. "花茶’

早上send給Sally的一個追債msg.,換成了佢夜晚約我出街食飯(正確o黎講係佢搵我涉期,因佢老公今晚返夜),所以收工落咗沙田。由於時間有早,所以去了商務同大眾消磨咗一陣,不久Sally就到了,兩個人上了新城市7樓的"Relaxing Tea House",叫了兩個set,味道不錯,有湯、主菜、甜品和花茶,每人$90,唔算貴。其實之前APM個間已經想試,因我喜歡飲花茶,今晚有機會試了,都OK!
食完飯,陪咗Sally睇電話同買牛仔褲,hehe...祥哥你就好啦!遲D有禮物收啦!!我都想有人送比我呀!咁當然,睇吓咩人送就更有意義。行完街,返轉頭去番Tea House隔離的滿記食甜品,"芒果白雲黑糯米"好好味呀!因為是由我最愛的芒果、雲尼拿和紫米併湊而成,正呀!!(=P)食埋甜品都已經是11點了,送Sally去搭火車後就返歸了。
今晚搵到"幽溝"任白原聲版了,但要成三百幾叫人點買呀?都係好似Sally講,問吓阿Mei有無,有就借o黎燒,慢慢練。

台長: Snoopy John
人氣(40) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文