24h購物| | PChome| 登入
2003-08-17 14:27:11| 人氣31| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

生日—-日誌(家庭篇)

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

真係無諗過我的屋企人會為我的生日玩咁多野…

8月15日一朝早一連串的室內定向就正式開始.早上7點左右起身仲係眼朦朦,第一時間我當然去洗手間,就响呢個時候我家姐亦都醒了,佢問我:“你見唔到貼响門的一張紙嗎?”我真是看不到,今到我的家姐有少少失望,原來那張紙就是一連串定向的開始,所以佢先咁緊張,之後落嚟當然靠一張紙尋找另一張紙,最後出現的就是一份小小的禮物+一封利是,仲有放埋我部MD機响度.首先,是要聽MD裡面的一段RADIO的錄音,原來是我家姐FAX去電台的一段生日點唱,聽左之後非常SURPRISE,而份小小禮物就是一隻响網上買返來的SNOWY,至於封利是係我DADDY比我的.
 
咁多野原來都係上半部份,下半部份就等我去完街之後返家再玩...

(出街的一段請看-玩樂篇)

晚上回家時已經11點幾LU,我已經好累,但下半部份的定向又繼續了.下半部份的第一個提示是在信箱之內,入到屋企門之後就又要猜提示,唉!真係玩死,好彩我都有幾分小聰明,都唔洗(算)好耐我就玩到七七八八,响呢個時侯蛋糕終於出現了,是放在冰格內的一個Haagen-Dazs雪糕蛋糕,而且仲係最新出個隻整西瓜型的一款,正到呢!
到左呢個時侯原來都仲未去到戲玉,我真正的生日禮物終於現身啦,一個好大個的連卡佛禮物盒,第一個感覺就是“應該唔多arm用”,但當我一打開佢之後,我的反應只有“嘩”一聲同埋個口得返個窿,因為...因為一整盒都係Anna Sui的扮靚用品(可以去我的相簿睇睇),真係開心到唔知講咩好,完全無諗過會有一份咁豐富的禮物,家姐多謝你...其他我都唔知講咩好law.

台長: 幸福小惡女
人氣(31) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文