24h購物| | PChome| 登入
2010-09-29 15:16:30| 人氣263| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

15/8正式拍攝第二天

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台


今日係生日,希望可以喺快樂中渡過,但係個人一啲都輕鬆唔到!行程緊密,連小小休息時間都唔會有。


拍攝先去中山陵,同埋去咗明孝陵嘅四方城。


咁多日以來曬到爆嘅太陽,喺今日走咗,下午仲落咗場好大好大的雷雨,好在呢個時間,我地剛好食飯啫!估唔到呢場雨,令到秦淮河的步行街邊咗條河,行街shopping的人,都要間水而過!


下午,女主持來到,就開始拍江南貢院,天亦都落住毛毛雨,天色亦都愈來愈昏暗,導演愈來愈急,令到當時氣氛唔多好,EQ係時候要發揮。


晚上返酒店食晚飯,其實成隊Crew都知我生日,聽咗好多次佢地同我講「年年有今日」,同埋叫我幫佢地洗襪,真玩野...「年年有今日」呢句話真係話中有話!真多晒!


晚上食飯有差不多食完之際,嘩!有驚喜!佢地竟然準備咗個插住815蠟燭的小型生日蛋糕,好開心呀!仲唔止添!香港同事們之前托PA阿豪攞來一張親手畫的,好多人寫咗祝福語的生日咭俾我!好耐都無試過過有驚喜的日子!多謝一班可愛的同事,佢地的一字一句,我都會慢慢睇,睇完再睇的!太愛你地啦!無忘記到身在Fxxking Land的我!


上返房間之際PA阿豪話:你個房都有一個蛋糕,我訂個蛋糕時,酒店話送多一個喺你房。在場所有人都唔信,因為呢兩日大家都「非常認真咁講笑」,可信程度係零,但係返到房,真係有個蛋糕喺度!!雖然唔係好大個,但係一個人點食呀?最重要係,個蛋糕放咗幾多?haha!不過人地一番心意,我都隨便食咗少少!

台長: 幸福小惡女
人氣(263) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類 | 個人分類: 電視工作實況 |
此分類下一篇:16/8正式拍攝第三天
此分類上一篇:14/8正式拍攝第一天

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文