24h購物| | PChome| 登入
2010-05-03 00:06:33| 人氣247| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

17/4 Shooting

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

每次拍外景我都好開心~好似去郊遊咁~



今日就更加有呢種感覺,因為第一站係...牛潭尾拍錦鯉.

我唔係住北區,呢個名之前都未聽過~而因為某個原因,呢個拍攝地點之前係無去survey,只係睇過相,睇相都知地方大,但唔知係大成咁...我一共問咗兩次:”你啲錦鯉會唔會賣?”,對方亦都答我:”養錦鯉都係我興趣!”

佢呢個地方地方好大,但唔係用嚟自住,只係仲嚟放自己最愛的三樣興趣,第一就係錦鯉啦,其他兩樣就係松樹同埋古木.千奇百趣香港地都可以去拍的Item,可惜當時同事們已經拍晒,有機會我會介紹俾大家識.

講返錦鯉,佢啲錦鯉大條到,所有人都O咀!!條個肚可以放得落個BB!!不過影相影出嚟無野比較大細,唔覺咁大,而我用肉眼估計放喺室內池部份的魚條條都超過一米長,魚身圓周直徑都有30cm,好似呢位專家所言:有世界先生ge體型,世界小姐ge美貌.

拍攝完之後,仲送我地每人一件會Tee,仲同我地講件tee的質地好好,入面係纖維出面係棉,好透汗.

見佢咁有硏究,我問:你做製衣?

佢:我做布ge.

同科!我諗佢亦都係已經上岸的人士,亦都好識得享受人生.

拍完呢度”上半場”,轉一轉去”上水有魚場,廣州有門市”的錦鯉場.魚場的老闆太太同老闆都好好人,除咗好配合拍攝之外,都好搞笑,我地講笑叫宋芝齡做Chi Ling Baby,老闆都叫埋一份,哈哈~

拍完去食飯,上次同導演Survey時喺大埔呢間茶餐廳食,又平又多,仲要係米通粉!

第一次見茶餐廳常餐有米通粉!仲要好多肉丁!可惜今日米通粉賣晒...

食飽又繼續拍.

Facebook呢個媒介真偉大,想不到我呢個唔用facebook的人,就喺facebook上搵到一個養好多不同種類寵物的人~哈哈~成為我拍攝的對象~

我係搵呢位人兄拍刺蝟的~事實上,好多人都因為怕出鏡而唔想拍,但其實呢種寵物飼養的話係無事的!

他的家所養的寵物又係可以令人嘩!x10!!!

雖然之前都知佢養好多好多唔同動物,但無諗到會係咁多,只係龜都有十幾款,而唔係十幾隻喎!眼見的有狗、貓、蛇、守宮、龜、魚、刺蝟,我所知仲有葵鼠、龍貓、小蜜(飛鼠)、熊仔鼠、獅子兔、紅泰加、蛙、白老鼠(某啲動物的食物)...

多得很呢~而佢家住的地方好隔”Zip”的,地方也不大,似動物園多啲~所以我地好大部份拍攝都轉咗去附近的公園.

刺蝟好可愛,我都忍唔住將刺蝟放上手,佢好怕羞,但係佢好拮手!

我地的主持都全程攞住佢,佢就爬來爬去~叫我養就唔好啦,玩吓都ok的~

 

P.S.>>>>

晚上去眼Kinki一年一度的演出,我都係比較鍾意”女人”haha~

 

台長: 幸福小惡女
人氣(247) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類 | 個人分類: 電視工作實況 |
此分類下一篇:29/4無情
此分類上一篇:3/4拍寵物

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文