24h購物| | PChome| 登入
2009-03-22 00:36:25| 人氣125| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

19/3加工...作!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台


今日出去外景的地點先係廣播道<謝女琪玩謝安琪>的記者會,第一次見到Kay真人,個樣真係幾精緻,記得當年佢入行仲係鋼牙妹時,真係差好遠~

不過人紅自然有星味!

返返公司即刻將佢剪咗佢,但係比個導演發現我寫好咗,佢就喺office度話叫埋我出去拍劉家昌演唱會,不過更表原本係無編到七點要我出去拍,只係個演唱會完咗2300要去拍慶功,呢日個坐堂導演仲大大聲話我要出去,

原本編更的同我講,我可以食個靚飯先去拍慶功,因為佢已經同我brief咗問啲咩,叫我去聽佢唱三首歌,都唔知做咩!!!

我仲諗住可以同Jason食個飯先~~結果佢地焗我出去,超無奈!(Jason亦都要坐咗幾個站地鐵要折返...sor)


聽咗三首歌,悶到我不停打呵欠...之後暫時解散行咗兩個鐘頭街!

慶功去咗海港城對面的中港中心,一間叫南亭食日本串燒的餐廳,間野實太細了,四十個記者,再加埋大班嘉賓同劉家昌慶功+慶祝生日,,起碼成百人,坐都無位,...迫到不得了!仲要捉人做訪問...張敬軒,Vincy,小齊,欣宜...同埋龍五個仔!向佐!

第一次見到龍五一家三口,個感覺好搞笑,即刻令我同個東張主諗起賭神!哈哈!


十二點.做完正經野本來可以食下野先走(呢間野都唔平~),雖然返家巴士站好近,不過怕miss咗班車,同埋,明日要我十一點返到公司,都係走人~~~

 

P.S.>>>>

近期好興的one tone color~


今日著咗好吸引人的目光!係尋日開倉買架!超平又好著!

台長: 幸福小惡女
人氣(125) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文