24h購物| | PChome| 登入
2008-07-25 17:40:05| 人氣202| 回應2 | 上一篇 | 下一篇

16/7阿咩嚟架之十天玩樂探友精華遊(4)

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

呢一朝又一早六點幾起身出發,去的就係自費節目大峽谷之行。原本只打算坐巴士遊大峽谷,但係經過兩三日領隊的講解我相信佢的介紹,佢話而家最出名的Skywalk佢會俾三至四粒星,但係坐直昇機同船遊大峽谷,佢會俾足五粒星!好!一係唔去一係就全方位睇晒!呢個全方位海陸空遊大峽谷行程,盛惠三百四十美金。

坐左三個小時車,開頭個多小時都有專業的大峽谷導遊講解呢個州,同埋呢一帶的風土人情,地理位置,財政狀況等等,之後就俾小小時間我地休息,到達之後第一站就係先到胡佛水壩同米德湖,當你親眼見到,就會知道呢個工程有幾大,因呢個米德人工湖可以供應幾個州的食水。

再坐多一陣車,入到去屬於印地安人的大峽谷西邊入口,就喺呢個地方,一行六人先坐上直昇機,由上空欣賞呢個超正大自然現象,由谷頂到谷底,
再到谷底坐船由另一個角度欣賞唔同顏色同形態的岩石,個船家係中國人,佢同我也一船人話:外國人只會坐十五分鐘,中國人就坐二十分鐘吧!佢唔止俾船上的小朋友輪流揸船,仲一邊講解大峽谷的形成,而且仲同我地搵一個最靚的角度影相,我同Jason成為第一個幫我地影相,角度特別靚!

坐完船,又坐返直昇機上去原來的地方,
開始坐巴士遊大峽谷,遊巴士有兩個景點亦即係得兩個站,第一個就係老鷹點,
呢度亦都係Skywalk所在,我地要放底晒行裝同相機,再著埋鞋套先可以踏上呢條橋,唯一可以影機的方法,就係幫襯佢地,橋上你影幾多張相都得,都係免費的,只係你要買相先同你計錢,print out一張相盛惠二十八美金,兩張相就五十,如果一家人去就可以買個一百美元的套餐,可以print out四張相之外,仲可以有呢四張相月石另外六張相的soft copy連USB比埋你,仲另加埋佢地公司影的一套大峽谷靚相添!呢個套餐一家人影就抵,我地得兩個人就唔多抵啦!所以我地只係買左兩張相當係一場來到紀念啦!(而家我突然諗起,點解唔問下得兩個人的團友有無興趣夾呢個套票呢?咁大家都可以有soft copy,又可以有兩張print out相囉!唉!)

睇完呢個Skywalk我地入左賣紀念品的地方,見到又有紀念銅片可以整,就整左一塊,打算影返張相,點知比個職員叫我地delete張相,原來除左橋上,呢一座building內都唔可以影喎!真無癮!

由於我地參加呢個行程包埋lunch,所以食埋野我地再起行。

第二個就係蝙蝠點,呢度可以行住睇的地方大好多,可以有更多唔同角度去睇,我地影相影唔停!不過因為太熱我無行到上一個小山頂,只係周圍睇下影下大峽谷壯麗景色。

睇完呢個點,我地就要回程了,三百四十美元睇大峽谷,我可以話係值回票價。

送我地返酒店之後,我同Jason決定去呢條賭城大街度逛下,又決定試下喺度坐巴士,之前領隊同我講過趕時間唔好坐巴士,因為等好耐,果然人好多,而且站站停,巴士司機仲要站站叫乘客行入D,一條直路用左四十幾分鐘先到街頭...七點幾鐘開始行,行入商場搵野食,行入賭場搵地方影相同玩下,再行入Mall度睇下有咩好買,行下行下,行到十二點幾一點,對腳又唔屬於我自己了,我地又再等巴士返酒店。




不過我發現Las Vegas的賭場最多唔係賭枱,而係老虎機,難怪澳門的賭業超越呢度啦!

台長: 幸福小惡女
人氣(202) | 回應(2)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類 | 個人分類: 玩樂遊縱 |
此分類下一篇:17/7阿咩嚟架之十天玩樂探友精華遊(5)
此分類上一篇:15/7阿咩嚟架之十天玩樂探友精華遊(3)

Gary
You should post that video on it !!! Haha!!!
2008-07-25 22:31:53
幸福小惡女
我呢度放唔到片呀!....
2008-07-26 11:49:51
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文