24h購物| | PChome| 登入
2008-07-25 14:41:20| 人氣132| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

13/7阿咩嚟架之十天玩樂探友精華遊(1)

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

一早就同Jason一人一件一件大行李出發去機場,早到左仲有時間食個burger King早餐添!由於我地係參加旅行團關係,所以去到要聽一大輪過境tips,不過美國又的確係幾麻煩...

過左關之後,都無咩時間,好快就要上機,我地將要坐十二個幾鐘飛機,呢次都係我坐最遠途的一次,好怕有經濟客位症候群,我有咩都問我係咁中左經濟客位症候群,每次Jason都會話,經濟客位症候群指對腳,而唔係其他野...哈哈!

由於尋日三點幾先上床,所以一上機就二話不說“呼嚕呼嚕”,只係覺得飛機的餐飲服務好煩,過一陣又攪醒人食野,過一陣又飲野。

(十二個鐘頭後...)

終於到左美國,而正係當地時間係七月十三日,變相多左一日!之前聽過Vivian話L.A.機場要出閘起碼要二個鐘,因為佢上次仲誇張到要兩個半鐘,所以我地都預左無咁快,但係又離奇地只係個半鐘,成團人攞晒行李,攪晒入境手續,個外關只係問我也一句有無帶超過一萬蚊美金。

行程一開始,我地就即係去Farmer Market同埋The Grove,呢度真係好有美國地道風味,個感覺有啲似赤柱,不過又比赤柱熱鬧得多,真係一個市集咁,不過呢度除左有小舖賣野食之外,仲有好多知名的商舖.

Apple都有一間,本來都想入去八下,但係要排隊,唔只係買iphone的人,只係睇下都要排,真係唔好攪我...
而我最鍾意就係有草地可以比人坐下!
去完呢度,就即刻轉個地點,去傳說中的荷里活大道,睇書睇電視就見得多,親身可以去到呢個滿地星星同手印的地方,好正呀!
香港Wall E就上畫,呢度都大肆宣傳呀!來到荷里活,梗係要睇下Hollywood山頭幾個大字啦!哈哈!

食完晚飯之後,就比左少少時間我地去附近超市買水買野食,外國野係咩都大啲呢?
我地就同團入面其中一個星人家庭一齊share一箱水,同埋幾盒士多啤梨,香港買的士多啤梨通常都帶點酸,但係呢度食到的係好甜架!超正呀!



是夜我地住的酒店係resort型的,所以就落左去泳池遊下水添!

台長: 幸福小惡女
人氣(132) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類 | 個人分類: 玩樂遊縱 |
此分類下一篇:14/7阿咩嚟架之十天玩樂探友精華遊(2)
此分類上一篇:13/4香港體育節08

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文