24h購物| | PChome| 登入
2007-07-15 10:02:43| 人氣34| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

工作開始迫埋身!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

工作量開始多了!還好可以分散我的注意力.

Lunch時候,同Sam、歐煜傾開,我地珠海的人氣,愈來愈大了,特別係六樓,會愈多愈多同學仔入來做!

放工去了Jason公司包場的時代UA睇<Harry Potter>,兩個人$30蚊可以睇套兩個幾鐘的戲!抵!但係買pop corn都買左七十幾蚊!

收到家姐電話,佢話我知我之前送比佢支Mario恐龍仔筆,走失左隻恐龍仔...而且近幾日總有些心事、遺憾...我都明白你個situation,但都有點身不由己,自己都不知自己的身體情況如何,如果真係剛剛還正萬一,就不得了...我都唔知可以講咩了,你旳心事都唔係我一言一語可以將佢淡化的...不過一世人一場姊妹,我點都會支持你!

台長: 幸福小惡女
人氣(34) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文