24h購物| | PChome| 登入
2006-04-16 18:31:34| 人氣65| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

15/4四女一天遊

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

瞓得少,精神又唔好,心情差差的...

約了Kinki同佢另外兩個朋友齊齊去大澳玩,今日真正全女班~我同Kinki都有一樣相同就係喜歡介紹自己的好朋友比大家識~
兩個獅子座加兩個處女座,雖然靈芝係第一次見,不過好快玩得埋,佢就好似Kinki 一樣傻傻的,而朱ling就好得意,只要有野食的地方,就有佢~獅子座同處女座勁夾~~

天氣估唔到咁凍,好寒~一上入大澳的巴士,就同Kinki互傾不停,上車講到落車.你要對的事,應該明白了男的要什麼吧~不要話膚淺,最重要係“受”,而係這些係很細微的,男的做了女的也都要做,相對的,應該有欣慰同感謝的心.至少不只得我咁講.

落車前Kinki話今日我地要低消費高享樂!(但最貴的就係車費!)
第一次到大澳,只知會有茶果食~行左無耐即刻見到,買左一個“暖立立”的來食~行緊的時候,我地經常撞返一班同遊大澳的人,相當攪笑,佢地每次見到我地都係好瘋狂咁影緊相~對住佢地,心情即刻放輕鬆,所以旅行的伴侶適唔適合係好重要的!影左好多笑到傻的相~~尾聲之際,佢地見到一個小朋友一個人,就料佢一六玩,佢攞左部DC 係咁同我地影相,呢個時候,Kinki見我無表情,唉~對著小朋友真的不懂任何溝通方法...行左差不多兩個鐘,已經無咩好行了,決定出返去食飯.

返返東涌,頂引的一幕哦~Kinki用張廿蚊紙買飛,但試左幾次都唔可以確認,我就做左一次好好的示範,哈哈~男人同部機都係一樣,要的都係一樣~好聲好氣咁問佢:“你今日食左錢未呀?”哈哈哈哈,就乖乖的找錢同出張飛出來.

帶左佢地去小菜王食Dinner~好勁的四個女孩,我地叫左五樣餸,大大碟的,最後再叫多個羹,total六樣哦~只係差少少椒鹽白飯魚就清晒,厲害~開開心心,邊傾計就食晒~咁樣食野先最開心,而且好味又底食.

最後我地覺得唔夠盡興,決定去飲野,但又想低消費高享樂,所以佢地提意去佢地丁Sir家,即刻打電話,丁Sir要出去,但竟然比條Key我地上去佢屋企玩~佢地同阿Sir的關係真係好得好緊要~~~~我地就可以繼續低消費高享樂,最好就係係荃灣夠晒方便~

我地一連睇左三隻碟,又玩左一次for我的占卜,真係ok準~但有D就未知,有待時間去揭曉.

之後我地又玩左一次,係我地for 我地四個女仔的,出奇地我係最早結婚又最早有BB個個無理由ga喎,我一向無呢仲恨的心理,之後我話我打算三十歲之後先算ga.佢地個個都話唔好掛:“你要三十咁我地咪...我唔想做高齡產婦呀”哈哈,但當我問到邊個係事業女性時,又係我喎~樣樣都有,好野來喎~
Kinki唔洗問就係最最購物狂,老公仲會好有錢添~哈哈

本來打算三點走,因為明日都仲要一早去拍片,但難得開心,係佢地熱情之下,玩到五點~

有時間再玩過~

台長: 幸福小惡女
人氣(65) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文