24h購物| | PChome| 登入
2006-02-24 11:49:57| 人氣67| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

大陸客的話

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日應該係我新年返工檔期的最後一日工作,之後我就會一心一意返學.

成個下午都幾黑仔,當我企係度時,無生意,當我一行開時就有人買野,好在有拍檔係度,做死佢,其中一次就係有兩個大陸客,大陸客A有心買野,大陸客B比意見,陪朋友的...

大陸客B係咁叫佢朋友買黃色的一套床品,話:“呢個顏色,睇到會很興奮.”講了幾次,我唔阻住我的拍檔去招呼呢兩個客,我去睇住第二個客,講左一句:“隨便睇.”個兩個大陸客就望過來了,大陸客B望著我有點“入定”,之後大陸客A決定了買紫色的一套,跟了拍去Cashier,而大陸客B就來同我有一番對話...

大陸客B:你係咪純正香港人?
我:我係呀.
大陸客B:你唔係好似,好少香港人好似你咁.
我:...點樣呢?
大陸客B:好少香港人好似你咁身材.
我:...哦...有返咁上下高呢,香港人都比較高矮,係ma...
大陸客B:...係囉...有返咁上下高.同埋好少會係靚的.
我:你邊度人呀?
大陸客B:我係上海人.
我:你又講廣東話,講得咁正?
大陸客B:我嫁左比個香港人...(之後另一個朋友叫佢去睇被行開了.)

我的拍檔返來就話“死大陸佬,睡覺要咩鬼興奮,作死佢!”

不過好在我去食飯之前做左張大單,而且收工時又狂做單,比尋日條數仲要勁~呵呵~

收工返荃灣食了一碗好滿足又大碗的車仔麵,飽飽~


P.S.>>>>
“衰衰”二字其實並無貶意,返而係攪笑的...

台長: 幸福小惡女
人氣(67) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文