24h購物| | PChome| 登入
2005-09-15 02:07:39| 人氣40| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

13/9開學了開學了~~~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

忙完一輪後,正式開學了,投入返我校園生活.

由於突然有一科人數少而取消左,所以我的Time Table又要轉,很大機會今個Sem又只係返三日,雖然唔可以連住放,但都好~~而家只係等加退選的時候,不過今年加退選,又比往年遲多一個星期喎~

原本今日都無打算上李志堅的一科,但原來大家都修,咁就一齊上啦~我遲左成個幾鐘,但李志堅都仲未返到,佢係最一個鐘先返到來(竟然有一個yr 1坐係課室等左個幾鐘先知自己入錯課室...).佢真係好鬼頂癮,指住阿Dave話個位周杰倫,呵呵~又要同我地講到佢都係一個潮人,同我地到佢都追到個trend,佢喜的名明係周星馳同巴斯光年,喜的電影係遊記同Toy Story1&2,又攞佢部SX813出來,但佢係度講<鋼之鍊金術師>,就比拉B話:“呢套out左啦!”

歐同學仲攞命,著住件The lost World,比佢叫做“朱羅紀同學”仲話佢好迷失~~咁佢又真係...李志堅叫佢講下一條片,由開始到出街經過咩步驟,叫佢試下盡寫,佢就只係好lost咁企左係度,寫左“剪”同
埋“落V.O.”,真係呢...

上李志堅的堂就一定唔會悶了.

上完呢堂,就返左屋企.到晚上又上李漢源的電視節目製作,終於可以跟佢學野了,佢真係一個我好欣賞的講師.慶幸係上個sem尾,修左李嘉禾的電視工程初階,因為而家呢一科就真係好似電視工程進階,佢講的反鏡,跳接,color bar...我地修過的,就一講就明.

但係上呢堂就要放十點了.



台長: 幸福小惡女
人氣(40) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文