24h購物| | PChome| 登入
2005-07-12 03:33:11| 人氣103| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

塔羅迷

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台


今日放假,我可以盡情咁去瞓~好正呀~但一身累氣散晒出來,反而有點酸痛...

下午就去左睇<龍咁威2>,都係想自己開心下,放鬆下所以去睇囉~
好似第一集好笑一點,Miki好似無咩戲,都唔知做咩咁...套戲就無咩大驚喜囉,但唔知點解隔壁的幾個中年人笑得咁勁,同埋原來係有唔少咸濕笑話,真係唔知佢講咩?(晚上阿Him同我解畫我先知係講咩......)

晚上約了阿Him去廟街,因為要等埋佢放工,都成九點幾等~~一去到就梗係即刻食野先啦~好好味的煲仔飯,好好味的炒蜆,仲有蠔餅,本來我係唔食蠔ga,但我今晚都食左唔少呀~肥都係咁話~
不過我多謝你慶祝我今個sem合格呢一餐呀~但我仲有四個sem喎,而我相信我都會full pass ga~哈哈~~

食飽飽先開始行,Oh~原來廟街分開咁多part ga,好多古靈精怪野呀~~仲有好多男士用品,男士心頭好添~~^_^
之後我望望下個檔,見到D貨好熟口面,之後望下個檔主,原來我識得佢ga,早排先一齊係HC開工,佢係隔離擺檔.

最後的一個節目就梗係去玩下睇下運程啦 !我地揀左一檔最多人的塔羅牌,坐低無耐,仲以為要預約先可以睇添,原來有些人預約左都要等,一場來到梗係等啦~阿Him仲聽到排我地前面的兩女一男,每一個月都會來問一次,好似好迷信耶~一邊等一邊同阿Him傾計,我諗等左半個鐘至九個字左右啦,終於到我地了~阿Him 問先,之後先到我,個檔主問我係咪竹升,haha似咩?第一次玩呢D玩意,都唔知點問,傻下傻下,個占卜師都唔係幾聽得明我想問咩咁,哈哈~~我問的就梗係學業同人際啦!今年特別覺得人事唔多順意,問完當係一個提醒啦~~之後係阿Him的鼓吹下,都問埋愛情~~呢一檔真係有D料到!!至於阿Him原來都講得......

廟街原來晚上係一個咁特別的地方,好得意~~下次再去~~

台長: 幸福小惡女
人氣(103) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文