24h購物| | PChome| 登入
2004-12-12 03:14:29| 人氣38| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

11/12今日多事

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日返Sogo,真係返得遲,放得遲,絕對唔係好事,但因為Chirstmas,所以成間Sogo收11:30真係夜囉~

出門坐小巴去青衣,去到青衣,見剽有一大班人,係地鐡個度擁出來,圍住的就係財爺唐英年,唔知佢來個度做咩呢?望左兩眼,我就急急腳走人~~坐坐下地鐡,見到Donald同Gigi左係對面~hihi

開工時收到屋企人send比我的message,佢話今日收到花,又節目多羅羅,我即刻以為...原來唔係(又點會係~哈哈),只係繼續做你的心灰小姐,哈哈~~我返到屋企一睇,個D所謂的花,原來係一大聖誕花,想點先~~~

好唔容易捱到食飯時間,我累到係canteen小睡片刻~~又好唔容易先捱到收工,仲有時間,就得左一陣Sogo先返家.一路坐車,都好似發緊夢咁,去到荔景,以為自己坐到東涌,唔記得落車~~點知到左青衣,落左車之後,我先記起青衣小巴,尾班車的時間係11:30,Oh~~結果我就真係行左一條黑黑地的路去坐的士,仲見到有對情侶係天橋的一個更黑暗角落係度咀咀,我就更係行快兩步啦~個度早排發生過謀殺案ga...真係因快得貴...

台長: 幸福小惡女
人氣(38) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文