24h購物| | PChome| 登入
2004-05-30 01:58:13| 人氣52| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

<史力加2>

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台


返到香港的第一個晚上,雖然已經好累...不過個心又野,比人癮左出去睇戲+食飯.

之前睇左<史力加1>,咁就梗係睇埋<史力加2>啦~
睇完之後,係好好睇,裡面融合左好多個經典童話,亦係一個Love Story~~喜劇收場.不過我睇個個係中文版,相信英文版可能會好睇D...

P.S.>>>>
係睇戲之前,我去左運動家睇野,我同家姐一齊行,佢問我咩波鞋好睇,我就無點理到佢,而我就自己同自己講:“呀!睇下件衫幾錢先.”唔知點解,我竟然將自己同自己講的說話,以為係我家姐問我波鞋幾錢,我接住就係度講:“下!大約六百至七百蚊左右啦!”之後,大家呆左,笑到死左,因為我家姐根本無問過我波鞋幾錢...我家姐講:“我都無問你野!你想睇下件衫幾錢咋?”
我思覺失調呀~~~~~

台長: 幸福小惡女
人氣(52) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文