24h購物| | PChome| 登入
2003-12-31 01:33:00| 人氣52| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

遲來的聖誕禮物~~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台


由於24號之前,我同小君都各有各忙,大家都抽唔到時間出來,本來想約31號出來倒數的,不過,Billy又差唔多要返英國了,所以今年唔可以一齊過渡新一年…最終我地改左今日,大家出來相聚一刻.而孔明同樣都有4個幾月無見過小君了…,所以有出來聚聚的必要.

今日小君同返來放假的Billy一齊出來,我地約左去江戶前食飯,不過,有一個唔係幾好的不良習慣…佢地都係遲到…我同孔明等左15分鐘,佢地都仲未到, 因為我訂左位,為免無左個一位,所以我地決定去左江戶前先…佢地之後先到…

一路食野一路寒喧,傾下大家的近況…
食完,我地再去金星打下機…孔明同Billy都有玩到過左氣好耐的打鼓機,不過佢地睇來都係第一次玩…佢地玩的level^_^同人地隔離玩個D level差好遠,人地打到非常起勁(有D失控咁!),而佢地兩個就…一呀…二呀…三呀……哈哈~~

到散的時候,小君就送左一個紅色包包比我同埋孔明…孔明個個就即刻拆,haha原來小君送左一個好低死的滑鼠墊(一個胸部的橫切面,有一對雙峰, 雙峰的最高峰有兩粒“小珠珠”~~~~),真低死…
至於我個份就係一本<地下鐡>的電影畫冊,正!有千嬅~另外仲有一個麵包超人的萬花筒,好好彩,我無買到呢個萬花筒(因為麵包超人野我咩都喜,但煩的係,好有可能會相同~~)我好喜呢份禮物,多謝你~~小君,我的麵包超人收藏品又添一個新成員啦!!

孔明個份禮物佢喜唔喜,我就唔知啦~~~!!^_^


台長: 幸福小惡女
人氣(52) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文