24h購物| | PChome| 登入
2007-03-18 17:36:43| 人氣33| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Radiohead-creep

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

When you were here before
當妳出現在這裡時
Couldn’t look you in the eyes
我眼睛無法直視著妳
You’re just like an angel
妳就像個天使
Your skin makes me cry
妳的肌膚讓我想哭泣
You float like a feather
你就像那輕飄飄的羽毛
In a beautiful world
在這個美麗的世界
And I wish I was special
而我希望我是如此與眾不同
You’re so *****in’ special
妳是如此的與眾不同
But I’m a creep, I’m a weirdo
但我只是個怪物,我是個怪人
What the hell am I doing here?
我到底在這裡幹麻
I don’t belong here
我並不屬於這裡
** **
I don’t care if it hurts
我並不在乎傷痛
I want to have control
我想獲得情緒上的控制
I want a perfect body
我想擁有完美的身軀
I want a perfect soul
我想擁有完美的靈魂
I want you to notice
我想獲得妳的重視
When I’m not around
當我不在妳身邊圍繞
** **
You’re so *****in’ special
妳是如此的與眾不同
I wish I was special
我希望我也如此與眾不同
But I’m a creep, I’m a weirdo
但我只是個怪物,我是個怪人
What the hell am I doing here?
我到底在這裡幹麻
I don’t belong here
我並不屬於這裡

台長: Ms.包

您可能對以下文章有興趣

人氣(33) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文