24h購物| | PChome| 登入
2006-03-03 18:25:43| 人氣16| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Tell Laura I love her

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

Tell Laura I love her告訴蘿拉我愛她 
  

Laura and Tommy were lovers
蘿拉和湯米是一對戀人
He wanted to give her everything
他希望能給她一切
Flowers, presents and most of all,
鮮花、禮物,最重要的是:
a wedding ring
一只結婚鑽戒
He saw a sign for a stock car race
他看到一張賽車告示
A thousand-dollar prize it read
上面說有一千元獎金
He couldn’t get Laura on the phone
在電話中他無法聯絡到蘿拉
So to her mother, Tommy said :
於是請她母親轉告,湯米說:

Tell Laura I love her
告訴蘿拉我愛她
Tell Laura I need her
告訴蘿拉我需要她
Tell Laura I may be late
告訴蘿拉,我可能會遲到
I’ve something to do that can not wait
我有事要做,沒辦法等

He drove his car to the racing ground
他把車子開到賽車場
He was the youngest driver there
他是最年輕的一位車手
The crowd roared as they started the race
比賽一開始,觀眾大喊大叫
’Round the track they drove at a deadly pace
他們以致命的速度繞著圈子
No one knows what happened that day
沒有人知道那天發生了什麼事
How his car over-turned in flames
他的車在火焰中翻了過去
But as they pulled him from the twisted wreck
當人們將他從扭曲的車身中拉出來
With his dying breath, they heard him say:
在奄奄一息中,聽到他說:

Tell Laura I love her
告訴蘿拉我愛她
Tell Laura I need her
告訴蘿拉我需要她
Tell Laura not to cry
告訴蘿拉不要哭
My love for her will never die
我對她的愛永遠不死

Now in the chapel where Laura prays for her Tommy who passed away
現在蘿拉在教堂裡為死去的湯米禱告
It was just for Laura, he lived and died
對蘿拉來說,他雖死猶生
Alone in the chapel, she can hear him cry:
獨自在教堂裡,她聽得見他在哭喊:
Tell Laura I love her……
告訴蘿拉我愛她……


我聽到這首歌的時候還覺得不錯
算是滿輕快的
DAVID有教凱凱他們唱...

但是當我看到中文歌詞的時候
真的有哭...
太感動了啦 ~~~

台長: 婷婷
人氣(16) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文