24h購物| | PChome| 登入
2003-07-14 23:15:53| 人氣18| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

七月十四日 §要離開2D班啦!§

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

返埋今日學之後,我地學校就正式開始放暑假啦! 都唔知係開心定係唔開心! 因為...唔開心:
~~要同自己班D人分開!(雖然真係覺得冇乜野值得我去唔捨得! 但係始終都係對左成年既同學麻!) ~~升去個個班都唔係好好! 好多衰人! 好多唔想見既人(K)! ~~要同學校/老師/同學分開好耐! ~~唔鐘意3D個名! 3B/3C咪幾好! D乜呀D
開心:
~~同全校最fd個個好友仔(Christy)同班! 當我知個陣! 開心到大叫呀! 周圍D人都望住我! 但係我真係好開心呀! 都唔理得咁多啦! 哈哈^^ ~~可以轉個新環境! 識D新人! ~~代表左一年又過去! 又長大左啦!(但係都老左喎◎◎!) ~~代表下學年好快黎! 有住個種期望係到! 下一年係點架呢? 開唔開心呢? 等等! 好想下年快D到! 比我實現我既目標!

回顧返呢一年既學校生活! 都算係有苦有樂既! 但係我覺得苦既比較多喎! 同埋我始終都係唔多鐘意今年自己個班! 唔知點解呢! 可能係因為真係fd到既人唔多, 同埋唔多滿意個班會啦! 之後除左班入面D野之外! 就係課外活動啦! 我對於今年自己做個D野都唔多滿意! 就好似消化咁啦! OM咁! 都超唔滿意架! 真係好悲哀呀!
所以! 我下年要比多好多好多倍心機係成績啦! 課外活動到! 一定會比今年做得好好多架! 睇住黎啦!^^hehe

台長: Past
人氣(18) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文