24h購物| | PChome| 登入
2003-12-14 15:23:09| 人氣19| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

十一月二十四日 ※sportday2※

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日 叫得好勁! 好落力咁 為自己個社叫喊!
叫到好辛苦! 但係我enjoy! 只因... 我真係好愛行社!
識我既人都應該知! 我係一個好... um...點講呢?
總之我一入左一個團體, 我就會好投入入去!
我會為左佢做好多既野! 就算自己辛苦都好!
因為呢個係我既選擇! 我自己揀既!

不過... 有樣野都好悲架!
今年d人一d都唔合群! 就算幾落力都好!
都帶唔起d氣氛! d人都唔肯叫下! 企起身支持下~~
好無奈呀! d啦啦隊自己其實又唔係好掙氣! 佢地都冇咩點叫~~
我把聲仲大聲過個大聲公~~唉~~~~~~~ 呢樣野一d都冇誇大到架!

之後仲有呀! d社員...唉~~
搞錯架! 係咁犯規! 我地社比人扣左勁多分呀!
就算啦啦隊no.1都 唔夠補番佢地比人扣個d分呀~~
d運動員咁辛苦! 啦啦隊咁辛苦! 你地一句唔該都冇就幫我地扣晒d分!
算點喎! 真係好鬼興架!

不過咁冇氣氛, 可能係因為... 今年我地d人...唔夠勁!
冇乜獎攞咁~~ 忠最多, 之後文, 信 先到行~~
唉~~悲呀!

之後啦啦隊比賽! 輸左比文社! 得第二! 差一分咋~~
好唔抵! 我地好多人都喊!
mr foo都差d! 因為除左呢樣之外! 我地有個4x100本來第一個!
有勁多分架! 點知無啦啦比人話犯規! 唔計我地! so過份呀!
好嬲! 好唔值呀! 哼~~
但係無論點都好! 行社係我心目中都係no.1架! 行社萬歲架!

完晒d野! 我地個個都好攰! 個個都唔多開心!
之後呀sir請左我地 去食糖水! 把聲冇晒~~~
好攰呀今日~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~我愛行社~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

台長: Past
人氣(19) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文