24h購物| | PChome| 登入
2009-11-17 18:28:45| 人氣16| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

食飯

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

自己一個...

食咩好.....

唸唔到呀......

好空虛哦我

究竟食好咩呀

唉也也

唸唔到.,....

都唔得閒

魚,,,,,,,

又不揾人地食飯....

正系同d 同學食...

我都好想有人同我食飯呀....

哭哭......

定系去食

 

 

 

 

-'-

我仲未唸到呀,,

好肚餓呀..

去行一行夜市?

唔~~~~~~~~~~~~~~~~

食屎啦妖!!!!

八方雲集?.....E~~~~~~~~~~~~~

食包好唔好呢?.......mm............

 

好憂鬱呀我...

就黎到啦...

唔怪得之啦...

唉也也....

咁..我都系食大一女帝一味自助餐..............................................................

垃圾!!

食垃圾啦我!!!!!!!哼!!!!!!!

台長: dora

您可能對以下文章有興趣

人氣(16) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

我要回應 本篇僅限會員/好友回應,請先 登入
TOP
詳全文