24h購物| | PChome| 登入
2005-04-25 19:24:38| 人氣61| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

奇遇

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

係星期五定係星期四呢? 我又發埋d 奇夢.
故事講述我接到一個mission, 要偷一d 成雙成對既野.
地點係公屋. 我有個partner, 係我個表弟.
唔知點解我地既focus 來來去去都係牙刷牙膏, 仲要係d 人擺o西係門口.
finally, 我搵到一家無牙膏, 得番支牙刷, 我問
"你估牙刷同'浪'口杯算唔算數呢?"

如果呢個世界無紙無筆無相, 我會唔見左好多野.
以往既回憶, 我真係好容易忘記左佢地.
近來有d事, 好想永遠都記住係個心度,
係呢一秒鐘當然仲瀝瀝在目啦, 但好怕會遇上淡忘既一日

星期六, 約左男朋友係地鐵站等.
佢黎先, 然後有奇遇
話說佢企定定等緊我既時候, 出現左一對夫婦, 佢地'mou'左係度.
係呀, 係黎架, 無論我地點emphasis我地係"the Hongkong people"都好
香港, 經已係大陸既人; 即係香港人, 就係大陸人.
well, 'mou'係度並唔suprising.
個男人, 'mou''mou'下見無聊, um左張紙, um 左d 草
然後即席揮毫咁, 將佢地包住
然後再即席揮毫咁, 隊左佢.
我今日, 竟然無早到

然後, 我撇甩左佢(或者掉轉), 去又一城fly hair
fly hair 之後, 梗係唔可以唔行街啦
最近, clarins 出左個product, 好attractive.....
至於係咩, 我又唔好意思講....
總之我買o個陣, 隔離個師奶同佢個女望住我係咁細細聲講野
唉, 蝕o左, 全身比佢地睇云喇

終於, 我買左條電話繩比男朋友.
不過, 電話繩既野有又如何, 電話咪一樣會跌, 車!

到sunday, 我地去左睇nicole 同sean既新戲
我覺得幾好睇, 不過佢又唔係咁鍾意, 話政治感太重.
佢番工之後, 我就番屋企, 然後有奇遇.

話說同爸爸食飯, 佢老gor 落到街話要買喇叭牌
咁買野我最強項, 佢便係門口等我.
突然, 有兩條女, 細路女, 年約十四五,
咬住波板糖咁向我老豆埋身
"唔該可唔可以幫我地買包煙呀~"
我老豆望一望佢, 然後指住係shop入面睇緊女人野既麻甩佬
"你叫佢幫你買呀"
佢之後竟然自己彈開左九丈遠, 係度抽煙,
所以我都不禁再讚嘆佢靚仔......

再夜少少, 我個fd去左屋企樓下meet 我進行不道德交易
我將放左係我屋企近半年既手信比埋佢, 係咪型呢?

第一次有人將我心裡面既說話講出黎,
係! 我細個個樣係相當猙獰!

台長: 暗虫
人氣(61) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文