24h購物| | PChome| 登入
2004-01-30 01:19:19| 人氣54| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

鄙人也, 望塵難及致哀日

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

"慘無人道", 四隻字就可以講出我既今日, 他媽的今日.

宜家聽緊Kill Bill soundtrack, 然後收到封email. 佢好有心機, 用長篇大論既字咁將我掟落谷底. 好彩既係, 無打我入冷宮. 而呢件事, 係小弟今日最最不幸既事, 佢完結0左我他媽的今日. 我FEEL到佢既字串暗地裡同我講,"相裡面既野可以解決問題, 世上無人信得過, 唔好以為乜都可以一個人完成哂." 結論係: 我好有heart咁比人"冼". 快0的立春啦, 我頂唔順喇.....

今日既早餐, 煎粽失踪了. 開始0左我他媽的今日. 唔緊要啦, 我煲0左好靚既咖啡, proud of it. 不過, 我好想周圍請人食我, 我當時既身份係凍柑. 但身體己薑既我不斷用心提醒自己檢點0的, 因為, 我番緊工. 同時又"咩"住個好多公仔係面既暖水袋.

面對住都識嘔電既石頭成朝, 我既eq值差點跌到最低, 破口媽0左句"麻x煩"...可恨既係個心聲總係要心靈相通先聽到. 我都用到以死相迫既招數, 點知時不與我, 呢招竟然反彈有回頭. 我幾咁渴望有人賜毒, 但係無人捨得毒Q我.

晚飯過後, 我同我最親既氣味講,"你都留0左係度兩日啦, 天氣點凍你都係時候走0架喇, 更何況今日回暖!" 於是, 我毅然去0左沖涼. 仿如細路仔咁cute, 諗住暖番少少, 就妄想自己可以抵禦到冰水既煎熬. 點講, 衫都除哂, 乜都唔做就著番, 拍戲咩. 1, 2, 3 之後, 冰水就係我身上肆虐. 再過一陣, 我見到有煙. 呢0的煙, 係沖熱水涼先有. 但係, 0的水仲係凍0架喎. 0的煙係我手臂度標出0黎, 嚇得我駦駦震. 當零下幾度既冰水, 同大概仲有廿零三十度體溫既我接觸後, 就會有煙出. 下次唔好搵我做demo得唔得??

有條廢柴亂咁係我留言板留言, 即係公然拆祠堂. 自稱咩五百年前可能係一家人, 言則就係同五百年後既我脫離關係啦?? 我無所謂呀, 最多洗少幾蚊. 仲要爆響口, 我邊有話我姓陳. 他媽的過態呀, 仔生外向呀.

呢篇終於有番0的日記既影子......不幸既一日

台長: 暗虫

您可能對以下文章有興趣

人氣(54) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文