24h購物| | PChome| 登入
2004-07-05 23:58:52| 人氣78| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

副連兵日記。0706特別號外版

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

 



 尋晚依舊睡不了
 一點鐘上左床, 到兩點幾先訓得著
 但是今朝早七點五就自動起床了! 手提鬧鐘都未響..
 不過... 哈哈
 既然還有一個人肉鬧鐘... 不要浪費嘛~~哈
 睡多會好了~. ~
 叮叮叮!!!
 (陰陰聲)"喂~~"
 (哈哈)喂!! X 仔X!!
 (陰陰聲)"你~~起~~身~~未~~呀~~~"
 (哈哈) -唔記得喇- 你驚噪到屋企人呀?
 (陰陰聲)"係~~~呀~~"
 (哈哈) -本來想up多幾句廢話贈興, 不過算佢啦- 咁好啦~~ bye by 喇~~
 Cut 線聲~~~~~~~~~

*中七版陸楚虹
*飯盒... 唉

 放左工之後又行錯路
 行左好多枉路先到車站
 到車站的時候,又想到反正走了這麼多路
 不如再走多兩步
 走多了兩步又走多了三步
 三步之腳程,原來已經到了葵涌廣場了
 成身臭汗,去四樓個廁所排排氣先~~
 洗左個面,望一望鏡…
 嘩!丫!!!!
 鄒貴良同Gap星出現左嚮塊鏡入面喎
 原來呢兩條娫利已經跟縱左我幾分鐘…PK丫-_ -””
 我少理~照照鏡先~
 扮下靚靚~~有人著衫扮靚~~(廈金城成名之作)
 Oh!Fart!!
 做乜鬼野我個咀腫左嫁!?
 諗諗下,咦係喎…好似前日開始已經腫左嫁喇喎…
 快D閃快D閃!唔可以比人見到我!
 喂~release na~
 快D翻屋企啦~

 點解成日都話你唔hapi?
 因為驚你真係唔hapi 果時我唔知囉~~
 (咁既答法,聽落去應該幾好聽。Maybe啦~哈哈)



 呼~ 剛剛從外面回來
 去洗了個臉,發覺剛才洗澡時那些洗臉膏原來還未清洗掉…
 原來晚上的她,原來真的頗肥呢…
 本來半個鐘可以完成的Mission,拖拖拉拉的令我差不多一個小時才回到家裏
 哀哉!早晚我也要把那個燒夜專利權轉過來長亨
 就這樣... 我今晚就將那碟咕嚕肉小堂菜狗飯... 第二次放進微波爐了...
 早點睡吧!


PS 今次突如奇來的號外把今天不重要的東西寫了一次
   基於主題和內容好像不太匹配
   所以副連兵日記。0706絶對會再寫一篇

                    ~待續~

台長: 戴靖
人氣(78) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文