24h購物| | PChome| 登入
2004-08-19 22:15:02| 人氣59| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

恭喜弟弟~~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日返到home見到弟弟做左一個勝利姿勢....
and then佢就話IVE收左佢~~佢仲係個newsgroup度pose左個msg...
Feel到佢真係好開心! (我同佢講請佢食麥樂雞餐~)
都好~佢唔洗考Alevel就入左HD..
好過我..為左個AL經歷左唔少令我好sad既事....一世難忘~~
不過諗返因為佢令我識到好好既朋友仔們...^^

哎呀~ HoOgenBAnd入唔到男子50m freestyle semifinal..dame~
小咕今日晏晝打比我話我知lee個bad news....
佢真係好得閒囉~~ mark低11個heats泳手既時間,
and then sort出頭16位~~hoogenband同popovo分別係第17同18..(淚)
今晚睇少一場喇咁....
係佢打比我之前唔知邊個請公司既人請檀香蛋橽~~好好食呀~~熱辣辣的~~ ^^
尋日係city super買果盒條形biscuit都好好食~~
同事問點解我成日都食餅~~ ??

其實今日唔係好開心呀....
因為我好好既朋友又唔同我講唔同我食lunch..而且仲話我之前都係咁...
係我放lunch打比佢問佢係邊度等..佢先同我講約左人..
(我之前仲諗左今日同佢食邊間)
點解唔可以打比我話比我知而係要我問佢先講...
and then同我講我上次都話好累同埋約左同事所以唔同佢lunch..
main point係我之前會同佢講我唔得閒同埋唔係ensure日日都同佢lunch嘛~~
而且有時我想bring飯,不過又唔想佢一個人食...
星期一係咁,今日都係咁...
我唔會因為佢唔同我lunch而唔開心..
而係因為佢唔單聲...令我覺得佢好似唔mind我會點咁...
另外最sad既係佢兩次都話我上次都係咁喇~~
大家唔係小朋友呀~~ 點解要計住計住喎...唔通要打和條氣先順返??
我好耐都無遇到d你欠我我欠你既事....

放工果時我鼓起勇氣同vincent(主管)講我做到下個星期四~ (雖然之前有提過)
之前諗左好一陣幾時同佢講~~哈哈
佢真係好有爸爸feel(唔係似我papa)
其實佢係一個唔錯既主管...^^;

尋日小咕介紹左准一city同學比我~~
佢真係好得~~ 爆多准一野~~哈哈~~
諗返起果d勁like佢既時候我都係咁~~ hee hee~~
係佢個sharefile d/l左come with me~~ 好好聽~呵呵~~
家下想知准一動向可以問問佢~~呵呵~~

yeah~聽日同jessica睇餃子~~
同埋去尋日pass過的台灣麵店食dinner~~ (期待中)






台長: Do Lee
人氣(59) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文