24h購物| | PChome| 登入
2008-07-26 03:01:08| 人氣147| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

個標題就是————ROAD SHOW

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

土岐田麗子 在Cawaii時已喜歡的。



二零零八年七月二十五日 星期五

連續四天的ROAD SHOW 正式開始

今日要返九時三十分,昨天MeiChu同我講個陣我以為佢講笑咋!!!!!!

咁早返去係度焗桑拿咩???原來係真o架

今朝就係一個焗到死o既舖頭工作,我完全集中唔到精神

焗到個魂魄飛出來了....又唔係盤點>3<

直至十點才返工作崗位=b=

尋晚因掛住玩NDS所以搞到訓o左三個鐘,不過今日卻精神滿滿!!!呵呵



今朝我就跟o左o的唔係我跟開o既野,好煩!!!左問右問

最慘唔係自己的事是幫別人做。中間人真係煩

搞完一大輪野先可以慢慢做返自己野

思食飯個陣一齊係Canteen對戰太鼓,哈哈,打到手指抽筋。



好彩都唔洗十一點先走,有兩個人點都快手o的o架。

台長: ╭。JEANNE。╮
人氣(147) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札) | 個人分類: 生活事〝事〝事 |
此分類下一篇:超級熱到死之無命賠(驚)
此分類上一篇:請看內容,我也知道濱崎步很美

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文