24h購物| | PChome| 登入
2007-06-01 00:00:18| 人氣133| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

加勒比海盜:魔盜王終極之戰

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

二十九號

今日Mandy最後一日

去了元綠食LUNCH,多謝阿志請客^^

買了新袋,大袋好實用~~~



終於都找到陪我看戲的阿聰,阿軒

真係好好睇,不過嘯風船長周潤發真係死得好快,阿軒行去廁所返o黎之後

佢問嘯風船長呢?...已經死o左嚕XDD

被鬼盜船的炮彈沖擊插木死。

好開心肯留下堅持到工作人員字幕出來之後的精彩小片段

等了好幾分鐘:P
三十號

同一個晚上乘地鐵回家跟男朋友散了......

他send message給我說了一番

因為跟我沒有話題了所以想大家分開一下並且不要找他...

只有收到message那刻不開心,之後已經沒有事。

可能這樣對大家都好,反正問題很早已經發生!!



最後一日返荷里活,亦是阿昌最後一日

坐他的車上慈雲山食LUNCH。希望有機會再在荷里活工作^^

今日有個日本人o黎退錢,用好簡單日文同佢溝通

退錢之後佢用中文講〝謝謝〞



呢個禮拜做野都好有問題,MEGABOX大多數CSA都是很有經驗

我是唯一個新人,況且聽到Kenny話我做野慢同很多出錯搞到而家有壓力呀~~~

拜託加油好了!!!



放工狂掃了sugar bunnies的東東,有五樣物品

那個售貨員以前是在千色店認識所以購物有九折,呵呵^^v
三十一號

明天九點半要去到MEGABOX

九龍灣地鐵站A出口

大慨要走十五分鐘路程,早起身早出門口去上路



今天,同媽咪行實惠見到有膠櫃子,等我睇下個LOOKER有幾大先買

買o左個700ml樽,之後食大家樂。



睇《林海峰是但o翕發花癲》真係好好笑

〝二三四〞我覺得講sale個part最得!!!

多哂拜

台長: ╭。JEANNE。╮
人氣(133) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札) | 個人分類: 生活事〝事〝事 |
此分類下一篇:六月一日MEGABOX
此分類上一篇:好熱好熱好熱呀!!!

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文