24h購物| | PChome| 登入
2007-01-04 23:08:49| 人氣215| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

我想快D轉做文員

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

kiki已經同肥野說了辭職,返到星期三,好唔捨得,因為大家真係好friend好friend。

不過,我休息的話就可以一齊行街街^^我要去kiki屋企做好多野呀!!



今日起身開tour睇。涼平呀,你個頭o既色真係好靚,我中意金髮涼^^橘慶太今年的招牌動作是扯褸和唱歌的手勢超大動作,連母親都覺得太礙眼XDD龍一龍一,母親說你綁起一半頭髮(公主辮)很好看。

整個都看得很HIGH*v*尤其是SUPER LOVER的特別舞者,姐姐絕對是有妒忌你們(吼)不過既然是小女孩就放過

居然可以與w-inds.一起跳舞^^但如果換了是一群女舞者,相信大家的妒忌心更加盛大。

《從天而降的白色星星》編排了一支很棒的椅子舞,我有懷疑是涼平提出的。



今日都同全公司同事講自己拍拖的事,不過除了〝三文〞之外

嘻嘻,同阿Bell講返點樣一齊,塊面好紅呀!!!好緊張,仲有點暈陀陀:>*

原來阿珊金牛座,佢話金牛好長情o架。阿珊男朋友天蠍座,都似呀,皮膚好白的。



放工同kiki,米高一齊去MTR揾kevin,好開心好開心^^

見LV件事都有同男朋友講,佢叫我唔好囉,因為如果做的話就會無時間見面o架啦≧□≦○同埋佢提醒我是要做回文員的。

所以,LV個份我唔見嚕。。。今晚我o地特登行多陣先返屋企(≧▽≦)



恭喜儷人,因為佢都拍拖啦~~~1月31日一齊去添馬艦喇喂

星期六要一齊食飯,我要介紹kevin畀大家見

哈哈XDD同kiki講kevin似馮德倫,kiki都話有小小呀。

台長: ╭。JEANNE。╮
人氣(215) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札) | 個人分類: 生活事〝事〝事 |
此分類下一篇:和朋友們聚在一起之介紹男朋友
此分類上一篇:2007年1月3日 特別日子

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文